★Chapter 6★[ending]

99 10 1
                                    

Namsan Tower

"Wah cantiknya!!! Daebak" Sana sangat teruja apabila Daniel ke membawanya tempat yang sangat indah ini. Senyuman Daniel tidak lekang dari bibir apabila melihat Sana gembira. "Awak suka? " soal Daniel sambil memegang kedua-dua lengan Sana menghadapnya.

"Suka!! Sweetlah awak ni. Baru first time saya pergi ke tempat yang cantik ni dengan seorang lelaki tau.Thanks bawak saya date kat sini" Sana terus tubuh Daniel dengan erat seperti tidak mahu dilepaskan. Daniel membalas pelukan hangat Sana sambil mencium dahi Sana dengan lembut. Setelah beberapa seketika, pelukan dileraikan. "Jom naik atas? " Daniel menarik Sana untuk membawanya naik ke dalam menara tersebut.

Sebaik sahaja masuk ke menara, orang yang paling teruja adalah Sana. "Wah!! So beautiful.Nampak cantik sangat bandar Seoul ni bila tengok dari atas kan? "Sana menggengam erat tangat Daniel. "Betul tu.. Cantik.. Macam awak." Daniel tersengih. "Ish awak ni.. Ngada-ngada.. " akibat merasa malu.. Sana memukul dada Daniel dengan lembut.

"Hmm awak taknak balik Jepun ke? "Daniel menjengketkan keningnya. "Memang nak balik.. Tapi busy.. Banyak kerja lagi..Showcase.. Fansign.. Fanmeeting.. Kene pergi class lagi.. Rindu mama and papa.."ngomel Sana."Alolo... Kesian dia.. Takpe... Nanti kalau awak free kita pergi sama-sama. Okay? "Kata Daniel sambil menatap wajah Sana. "Serius awak nak ikut?! Boleh.. Tapi mama and papa tak faham bahasa korea.."Sana sambung melihat pemandangan kota Seoul.

"It's okay, chagi.Awak boleh translatekan apa yang saya cakap," Daniel mencuit-cuit pinggat Sana. "Yah!! Jangan lah.. "Sana ketawa kecil kerana berasa geli dengan cuitan Daniel."Boleh translate.. Tapi susahlah saya nak mencelah.. Asyik kene translate je.. "Sana menghembuskan nafas yang berat. Daniel ketawa kecil. "Jangan risau, chagi.. Tu takkan jadi halangan, " tangan Daniel melingkar di pinggang Sana dan memeluk Sana dari belakang.Daniel meletakkan kepalanya di bahu Sana .Sana hanya membiarkan.

"Okay" jawab Sana sepatah bersama senyuman. Sana berasa sangat bersyukur dapat bertemu dengan lelaki seperti Daniel. Begitu juga dengan Daniel. Dia bersa bahagia kerana dia telah memiliki hati Sana. Banyak perkara yang mereka telah lalui bersama selama beberapa bulan bercinta. Dan banyak lagi oerkara yang mereka akan lakukan bersama di masa akan datang.

[✔]Mrs.Shy Shy ShyWhere stories live. Discover now