Wendy pratik odasında moladaydı. 5 saat aralıksız dans etmişti. Fanlar için hazırlanmayı seviyordu. Jacky elinde pizzayla sevgilisinin yanına geldi. Wendy o kadar yorgundu gözlerini zar zor açık tutuyordu. Jacky pizzayı Wendy'nin kadrajına sokunca istemsizce onun yüz ifadesine güldü. Ama şirket çok '' normal '' olduğundan arkadan gelen sese şaşırmamak gerekirdi
'' Oooooo pizza hemde bizsiz hemen Ceo'ya mesaj çekiyorum. Venus ve onun ışık yolu parmakları saniyeler içinde bütün şirkete mesaj çekmişti.Ceo yavrularının tek pizzayla doymıyacağını bildipinden şirketin zengin çocuklarından Ven2'ya mesaj çekmiş o da işi abartıp pizza şirketi almıştı.Çiftimiz kendi pizzalarını kenarda köşede kimse gelmeden yemeye çalışırken az da olsa birbirlerinden tiksinmişlerdir çünkü; Wendy iki pizzayı aynı anda yemeye çalışırken, Jacky olayı abartıp her yanağında iki pizza bulundurarak 12 fındığı ağzına tıkan sincap gibi görünüyordu. (yazarken bile gülesim geldi kgjfjkf)Bir anda gelen Devil Line ve Game R aynı anda kapıdan geçmey çalışınca iki grubta kapıda sıkışmış, elinde 30 kutu pizzayla bekleyen pizzacı önemsiz kalmıştı. Arka tarafta Wonderland kahkahalarla gülerken, çiftimiz son dilimi kimin yiyeceğini tartışıyorlardı. En son dilimi yemeye çalışırken öpüşen çiftimizle Ae bütün yavrularının gözlerini kapatmaya çalışırken Matt ve Venus ikisini izliyordu.
Anlıyacağınız MOON'da çift ilişkileri bile ultra düzeyde ''ciddi'' ve ''normaldir''.
Saygılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOON ENTERTAİNMENT
Non-FictionMoon idollerinin şirket içindeki ''Ciddi'' halleri Bir söz ''Ciddiyet neydi yeniyor mu?''