Okuldaki İlk Gün

2 1 0
                                    


Sabah alarmın sesi ile güne merhaba dedim. 06:25'ti ağır ağır yataktan kalktım. Aynada kendime baktım. Sonra içeri babannemin yanına gidip yanağına sulu bir öpücük bıraktım. Daha uyanmamış.odama geri dönerek okul için hazırlandım. Sonra babamı aradım. Okulda daha doğrusu lisede ilk günümdü. Haliyle bayağı bir heyecan vardı. Babamın gelmesi ile yola koyulduk. Babam yollari iyi ezberlemem konusunda teşbihte veriyordu. Allahım beni çok düşünen bir babam çok şanslıyım. İçimden babama en güzel sözleri sıralardan okula geldiğimizi fark ettim. Okul bayağı büyüktü. Krem rengi u şekildeki kocaman avlu olan, yanında yol ile ayrılmış spor salonu onun önünde basketbol sahası yanında kafeterya ve sık sık çardaklarla kaplı büyük bir yerdi. Okulun önünde beklerken grup grup dağılmış öğrenciler abartılı mimikler ile konuşuyorlardı. Allahım beni burda çiğ çiğ yerler. Heyecanım arayı görmem ile azalmıştı.azra ie 6. Sınıftan beri arkadaştık. Ve hiç ayrılmamıştık. Lisede de aynı okula gidiyorduk. Ve tesadüfen öğrenmiştim. İnşallah aynı sınıfta oluruz. Azra ya sarıldıktan sonra saat 09:00 dı. Ama hala bekliyorduk. Derken müdür olsa gerek anons etti sıra olduk. Sınıflar açıklanacaktı.9A, 9B,.....9D kamile Azra yılmaz,selena Gökhan....... . Demek aynı sınıftayız.Başka bir şey istesem olucaktı resmen. Sevinçten birbirimize sarıldık. Sonra biraz daha beklettiler bizi. Derken Şadiye ve öznuru görmem le suratının düşmesi bir oldu. 8. Sınıftan beri nefret ettiğim iki kız bu okulda mıydı yani? Of yaa. Azra onları görmüş olacak ki yüzündeki gülüş solu verdi. Ama ona döndüm ve "bu gün hiç bir şey moralimizi bozmasın" o da tamam anlamında başını salladı. Sonra da sınıflara çıktık. Sınıfta birbirinden bağımsız tipler vardı. Sınıfımız kız sınıfında ama teneffüste çıkınca erkekler de vardı. Keşke hiç olmasaydı. Babam ilk teneffüste sevgi dolu kocaman bir öpücük verdi ve bu kocaman okulda tek bıraktı. Arayla hasret giderdik. İlk günüm çok normaldi. Eve geldim babannemin yanına gidip ona sımsıkı sarıldım. "benim saniye sultanım nasılmış"
Cevabı hiç gecikmedi "iyiymiş kuzum sen naptın nasıl dı ilk günün?"
" valla ebe(biz çorum lu lar böyle der babanneye) baya sakindi"
Biz sohbete dalıp gitmiştik. Gün sonu hiç bir şey düşünmeden uyku daldım..

SELENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin