"pardon"

2 1 0
                                    


Sabah acayip bir tempoda uyandım.  Bu gün çok güzel geçecekti. Yani ben öyle hissediyorum. Okul kıyafeti almadığım için şimdilik serbest giyindim. Servisi kaçırmamak için erken indim. Uzun bir süre sonra servis geldi. Servisçinin ismi mustafa idi. Mustafa abi 40-50yaş arasında biraz göbekli çok eğlenceli bir abiy di. Bir müddet sonra okula geldim. Yerdeki fayanslara bakarak merdiveni çıkıyordum ki bir şeye çarptım. Bir çocuktu. "pardon" dedim. Sonra sınıfa çıktım. İlk dersin kimya olduğu öğrenince garipse dim. Bir kaç dakika sonra ra ise ise Azra geldi. Sohbet etmeye başladık. Sonra yanımıza bir kız geldi. Adı zeynep Sudeymiş. Yanındaki kız ise zeynep sena. Sonra bir arkadaş daha edindik.  Betül. Okul başlayalı bik iki hafta oluyordu. Ve biz bir grup kurduk.birbirimizle cok iyi anlamıştık. Bu gün cuma idi. Sakin bir  hafta geçirmiştim.dersler zorluyordu. İlk ders Arapça'ydı.en sevdiğin derslerden biriydi. Biraz tekrar ettim. Sonra hoca geldi. "esselamu aleykum" sinifta "ve aleyküm selam ya tabib" (öğretmen) dedik. Yoklama alınırken diyaloğu gözden geçirip durdum. Diyalog okunacaktı. Ezberlemem kolay olmuştu. Ezberim küçüklükten beri iyiydi. Azra ve ikimiz gönüllü olarak ilk kalktık. Ben "selamün aleyküm" Azra "aleyküm selam Eyyü hıdme?"  (nasıl yardımcı olanilirim) ben"ene bi haceti ila bağzul hadravat"(bana bazı sebze ve meyveler lazım).......

................

Hoca aferin diyerek yerimize oturduk. Sonra teneffüste kantine inip iki tane sıcak çikolata aldık. Kasıma yaklaşıyordu. Ve havalar iyice soğumuş. Azra" kanka sence yeni okul bize ne getirir"
Ben "valla  bilemiyorum her şeyi getirebilir. Ha bu arada şu öznur'dan biraz uzak dur.o kız seni üzer."
Azra" selena sen kızı sevmiyorsun diye ben onunla arkadaşlığımı mı bitireyim? "
Ben"  Azra alakası yok. O kız seninle beni sinir etmek için takılıyor. "
Azra" tamam kapat konuyu. "
Selena " o kız kalbini kılığında ben yanında  olmam.çünkü onun için kalbimi kırıyorsun" Azra hiç bir şey dememişti.  Ama iyiden iyiye bağlanıyordu o kıza. Neyse ben arkadaşı olarak uyarımı yaptım.
Çıkış saatinden sonra bu öznur'la birlikte servise gitti.  Beni yine satmıştı.  Ama olsun. Tilki illaki kürkçü dükkanına gelecekti.

SELENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin