Shawn lunaparktan eve doğru yavaş adımlarla gitti. Yürürken çevresini inceliyor ve ıslık çalıyordu. Shawn'ın keyfi yerine gelmişti. Kapıyı açtı ve eve girdi. Saat çok geç olmuştu bir an önce uyumak istiyordu. Geçen gece gibi geç saatlere kadar ayakta kalıp uyanınca uykusuzluk çekmek istemezdi. Odasına girdi ve çöpün içine atılmış üzerinde şarkı sözleri yazılmış kağıtları gördü. Derin bir nefes alıp onları kağıt kutusuna attı ve uykuya daldı...
Sabah çok harika bir şekilde uyandı. Yatağından kalktı ve mutfağa doğru yürüdü. Kendine harika bir kahvaltı hazırladı. Ve sandalyesine oturdu. Kahvaltısını yaptıktan sonra odasına gitti.
Eline bir paket A4 kağıdı ve bir kalem aldı... Evden dışarı çıktı ve rüzgâr ne tarafa eserse o tarafa doğru arabasını sürdü.Daha sonra aklına esen bir yerde durdu.
Denize karşı gelmiş kayalıklara yavaşça oturdu ve eline bir kağıt ve kalem aldı. Biraz şarkı sözü düşündü.
Sonra aklına tanıştığı kız Camila geldi. Kâğıt ve kalemi bir kenara bıraktı. Acaba Camila'nın hiç sosyal medya hesabı var mıydı? Internete ismini yazdı ve profilinde Camila'ya benzeyen bir kız olan ilk hesaba bastı.
Hesaptaki kızın Camila olduğuna emindi fakat Shawn için bir sorun vardı... Hesaptaki kullanıcı adının yanında hesabın resmi olduğunu gösteren simgelerden vardı. Shawn çok şaşırmıştı. Gerçekten böyle bir şey olabilir miydi? Olmuştu bile.
Shawn bir an duraksadı ne yapacağını şaşırmıştı. Ama o kayalarda oturmayı tercih etti. Biraz oturdu ve kağıtlara gitar resmi çizdi. Sıkılmıştı. Hem de çok sıkılmıştı.
Deniz kenarında teması muffin olan ve çok şirin bir şekilde süslenmiş kafeye girdi. Tekrar Camz' i düşünmeye başladı. Istemsizce eli kâğıda gitti ve bir kaç cümle yazdı. Bunlar harika cümlelerdi fakat kesinlikle bir şarkı icin yeterli değildi.Daha muffinin yarısını bile yemeden hesabı ödeyip arabasıyla eve doğru yola çıktı. Kapıyı açtı ve salona doğru yürümeye başladı. Koltuğa oturdu ve telefonunu çıkarmak için elini cebine attı. Ama telefonu yoktu. Iyice çantasına falan bakti ama nafile.
Arabasina geri bindi ve geri kafeye gitti. Personele telefonunun burada kaldigini söyledi. Personel cekmeceden bir telefon çıkardı ama bu Shawn ınki değildi. Sonra dolaba bakti ve telefonunu aldı . Kafenin çıkış kapısına doğru yürürken en yakın arkadaşı Cameron'ı (Dallas) gördü ve hemen yanına gitti. Camila dan bahsetti...Sizce bölümleri kısa mi yazıyorum veya bölüm zamanlamaları hakkında tavsiyeleriniz var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bugün Farklı Olacak...
FanfictionShawn Mendes'in gün içinde yaşadıklarını uyarlayarak bir hikaye yazmak istedim... Umarım beğenirsiniz...♡