2. Bölüm (Yeni bir Dost)

43 4 0
                                    

Shawn üstünü değiştirdi ve lunaparka doğru yola çıktı.

Yan tarafları çiçeklerle ve ledlerle süslenmiş bir kaldırımda yürümeye devam etti.

Gittiği gün lunapark ve çevresi çok sessizdi, çok az insan vardı. Bir banka oturdu ve çevresini izledi.

Beline kadar uzanan siyah saçlı bir kız Shawn'ın gözüne takıldı. Kız standda ki dartı vurarak pembe ve papyonlu ayıcığı almaya çalışıyordu. Shawn pür dikkat kızı izliyordu.

     Kızın 3 tane dart fırlatma hakkı vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızın 3 tane dart fırlatma hakkı vardı. Bir kere fırlattı vuramadı. Ikıncıde vurmaya yakındı fakat vuramadı. Kızın bir hakkı kalmıştı.

Shawn oturduğu yerden kalktı ve hızlı adımlarla kızın yanına ulaştı. Kızdan rica istedi ve dartı kızdan aldı. Kız hayranlıkla Shawn'a bakıyordu.

Shawn dartı fırlattı ve gelen hediyenin ne olduğunu merak etti. Bir ayıcıktı. Sadece kurdelalı bir ayıcık. Bi muydu hediye? Kız bunun için mi o kadar çok uğraşmıştı.

Shawn kıza ayıcığı verdi ve arkasını dönüp o ortamdan uzaklaşmaya çalıştı. Kız hızlı adımlarla Shawn'a ulaştı. Onun önüne geçti. Teşekkür ederim dedi.

Shawn kızın sıcak kanlılığını sevdi ve durdu. Ona ismini sordu. Kız " Benim adım Camila ama sen bana Camz diyebilirsin, arkadaşlarım genellikle bana Camz der" dedi.

Shawn o an Camila'nın onunla arkadaş olmak istediğini farketti ve hemen kendini tanıttı.

Aslında Shawn'da Camila'da bir şarkıcıydı ama birbirlerini tanıyamadılar. Ya Shawn Camila'yı ya da Camila Shawn gibi bir ünlü olduğunu bilmiyordu.

Shawn ve Camz bir kafeye oturmaya gittiler birbirlerini daha fazla tanımaya çalıştilar. Akşam üstü ikisi de eve gitti... 1 hafta sonrasına bir daha buluşma planları vardı...

Bugün Farklı Olacak...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin