Hoofdstuk 6 (part 2)

2.4K 40 4
                                    

6. Een nieuw begin (part 2)

'Yara, ga zitten want wat je nu gaat horen.. Is nogal schokkend.' Ik ga op de stoel zitten net zoals Louis en zijn moeder. Harry gaat naast me zitten en speelt met mijn hand.

'Yara.. Je vader en je moeder waren niet je echte ouders. Ik ben je echte moeder en Louis is je broer.' Ik kijk haar aan. Is dit een slechte grap?! Nee, dat is het niet want ze staat op en spreid haar armen. Ik sta ook op en geef haar een knuffel. 'Meisje.. Ik heb je zo gemist!' Ik maak me zachtjes los uit haar omhelzing. 'Maar. Hoe en..' ik kom niet uit mijn woorden. 'Yara.. Toen je 2 was ben je spoorloos verdwenen samen met je nanny. Je nanny heette Rosa.' Mijn wereld valt in duizend stukjes. Rosa, mijn 'moeder'. Al die jaren. Ze was zo lief maar danzij haar werd ik mishandeld door mijn vader. Hoe kon ze?

Dan komt Louis naar me toe lopen. 'Ik was 4 toen het gebeurde. De laatste keer dat ik je zag lag je in je bed.' De tranen stromen over mijn wangen. Louis.. Mijn grote broer.

'Yara, we hebben zoekacties gestart en oproepen gedaan maar niemand reageerde. Rosa was spoortloos verdwenen met jou. Ik dacht dat je dood was...' Mijn moeder barst nu in tranen uit. Ik sla mijn armen om haar heen. Louis slaat weer zijn armen om ons heen en zo blijven we een poosje staan.

'Het spijt me zo meisje.. Ik had je nooit mee moeten laten gaan naar de winkel. Dan hoefde je nooit....' Ze maakt haar zin niet af en staart wazig naar me. 'Het is niet jouw schuld.' Ze glimlacht.

Dan draai ik me om naar Louis. 'Klein zusje..' 'Grote broer..' Dan geven we elkaar een knuffel.

Als we zijn uitgeknuffelt draai ik me om naar Harry die tranen in zijn ogen heeft. 'Harry? Moet je huilen?' Hij veegt gauw zijn betraande ogen weg. 'Nee.' Zegt hij met een schorre stem. 'Jawel!' 'Oke, een beetje maar het is ook zo lief...' Ik bloos en voel dat mijn moeder naast me is komen staan en een arm om me heen slaat. Ook Louis slaat een arm om me heen en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik glimlach naar hem en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan.

Een heel nieuw begin met mijn moeder en mijn broer.

* Ik hoop dat het verhaal duidelijk is! Vergeet geen reactie achter te laten en/of te stemmen! ;) dan weet ik wat je ervan vind en wat ik beter kan doen! X p.s plaatje hiernaast is Yara ;) *

Love is all I need ~ (Dutch 1D fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu