Amber si Spencer. Doua bune prietene care se cunosc inca dinainte sa se nasca.
"Mary, nu pot sa cred. O sa am o fata!"
"Pe bune? Si eu!"
Surori de suflet, dar si de nebunii. Nu pot sa stea cuminti nici macar un minut.
"Oh, nu mai dramatiza atat de mult. Nu e ca si cum l-as omori. Doar am sa-mi incerc noua serie de cutite pe el."
"De asta te iubesc, Amber.
Urmand cursurile aceleasi scoli, cele doua fete invata ce este prietenia, sinceritatea, dar mai presus de toate iubirea.
"Au! Pentru ce a fost asta?"
"Asa imi manifesc eu afectiunea."
Dar ce se intampla atunci cand soarta le impedica sa-si implineasca visele? Oare vor ramane separate pentru totdeauna?
"Te rog, nu pleca. Stii ca esti singura mea prietena de aici!"
"Trebuie."
Planurile le sunt date peste cap, insa vor reusi cele doua fete sa le descurce?
"Hei, fi atenta! N-ai sa crezi ce aplicatie tare am gasit!"
Astfel, precum in spatele fiecarei ploi se ascunde un curcubeu, cele doua reusesc sa preia legatura si devin mai apopiate ca niciodata.
"Amber, lasa cremwurstul."
"Ai vrea tu sa ai norocul asta."
Aflati poveste unor fete complet (a)normale, din spatele unor discutii si mai intelectuale.
"Pe tine o sa te gasesc pe autostrada Soarelui la 2 noaptea imbracata ca Lady Gaga."
Bine ati venit in lumea "Conversatiilor pe Whatssapp"!
Hei, da carte noua. Celor care sunt fani Facebook chat recomand aceasta carte deoarece este numai cu dialog. Precum v-ati dat seama, aici voi posta niste conversatii de pe Whatsapp. Aceasta carte este colaborare cu buna mea prietena Stef. Sper sa va placa!
CITEȘTI
Conversatii pe Whatsapp
Historia Corta"Mancare?" "Mancare." Copyright © All Rights Reserved