'Een hele nacht in het lokaal .... ocharme, jullie mogen vandaag thuis blijven'', zegt de directeur
Harry en ik gaan naar buiten en ik dacht plots aan iets er is niemand die me kan komen halen en er is geen bus om dit uur. Het is nu 8u en er is pas een bus om 15u50.
'Dat wordt wachten' zeg ik
'ik heb wel een bus om dit uur anders...Mag je wel met mij mee naar huis' zegt Harry
Ik kijk naar hem en zeg 'super lief van je, ik bel even naar mijn mama'
'mama'
'Luna!'
'Ik heb je gisteren niet meer gezien en deze morgen ook niet.. waar was je?'
'lang verhaal, Harry en ik moesten om de boeken van fysica gaan we vonden ze niet direct. Als we ze uiteindelijk gevonden hadden merkten we dat de conciërge de deur in het slot had gedaan. Harry en ik hebben er dus de hele nacht gezet op de grond van een lokaal'
'oei, je zult veel geslapen hebben'
'ja nee niet echt, waarom ik je nu belde. De directeur heeft ons naar huis gestuurd maar aan gezien er geen bus is en er is niemand die me kan komen halen, heeft Harry voorgesteld dat ik met hem mee mag naar huis'
'ja ok, dan kom ik je wel ophalen als ik thuis kom. Stuur me het adres dan door via SMS'
'Tot straks, mamsie'
Als de bus er is zegt Harry: 'ladies first'. Ik zet mij op de achterste rij, Harry knipoogt naar mij en komt naast mij zitten. 'bel jij eens, we moeten er bijna af' ik druk op het gele knopje en we stappen af. Na 2 minuutjes stappen komen we aan bij zijn huis. Voor we binnen gaan zeg ik 'vinden je ouders het wel ok, dat ik hier ben?' Waarop Harry zegt 'ze zijn het ondertussen al gewoon ik kom elke week naar huis met een of meerdere meisjes'
'meen je dat nu?' vraag ik
Harry lacht 'nee, natuurlijk niet, zie ik er zo uit misschien'
Ik duw hem en lach 'nee, serieus'
'rustig maar, ik heb mijn mama'tje een SMS gestuurd en ze heeft gezegd dat het goed was'
'ok dan' zeg ik lachend.
Hij steekt de sleutel in het slot draait 2 keer en opent de deur. 'Welkom' zegt hij terwijl dat hij mij voorlaat 'wow, echt een prachtig huis' zeg ik terwijl ik rondkijk. Het is een groot huis met 3 verdiepingen en modern niet normaal! Niet dat mijn ouders ouderwets zijn, maar dit is echt een droomhuis! 'Ga maar zitten of blijf je liever staan?' , ik zet me neer en vraag 'Harry?... eum sorry maar ik eum.. ik heb me vandaag nog niet kunnen wassen eum... zou ik... Ik wil zeker niet onbeleefd zijn maar...'
'De trap op en de eerste deur naar rechts' onderbreekt Harry.
'Dankuwel, ik haast me'
Ik ga naar boven en stap de badkamer binnen ; wow 2 bubbelbaden. Ik kleed me uit en verkies toch de douche - ik zei dat ik me ging haasten - shit ik heb geen handdoek dan zit er maar 1 ding op 'Harryyyyyyy', roep ik. 'ja, lieverd, wat is er? moet ik je rug soms komen wassen' roept hij terug 'ha-ha-ha nee ik heb geen handdoek' 'Kom jij er één halen of zal ik hem komen brengen' roept hij spottend 'Kom hem brengen sukkel'.
Ik steek mijn hand al uit als ik hem de trap hoor opkomen, ik loer door het spleetje waar mijn arm tussen zit en probeer de handdoek te pakken.
'Pak hem dan als je kan'
'Harry geef die handdoek gewoon'
Als ik de handdoek eindelijk heb droog ik me af en kleed ik me aan. Ik kijk nog even naar de klok in de badkamer en zie dat het al 12u is. Ik doof het licht en ga naar beneden. Ik kijk naar mijn voeten 'Mijn schoenen!' *facepalm* , ik keer terug en doe ze aan. Als ik bijna beneden ben ruik ik iets. Eten? Zou Harry gekookt hebben?
JE LEEST
hij
FanfictionHallo iedereen ik ben Luna, ik ben 14 en ik woon in België. Dit is het eerste verhaal dat ik schrijf! hopelijk vinden jullie het leuk. 'hij' is een One Direction fanfic. Laat me iets weten wat jullie ervan vinden en veel leesplezier!