Aylin : Zaten ilk gördüğümde hayvan olduğunu anlamıştım
Savaş , Meltem ve Aylin bu duruma gülerken , Tilki ise kızgınlıkla onlara bakıyordur . Bir süre sonra ; Tilki : Eve gitmeyecekmiyiz ? Savaş : Kızlar sizi okula bırakıyım , kuzi senle de kayıt işlemlerini yaptırıp , formaları almaya gidelim olur mu ? Hepsi birden : Bize uyar
(Yazarın anlatımından devam )
Savaş kızları okula bıraktıktan sonra Tilki ile alışverişe giderler formaları alıp okula dönerler . Sınıfa çıkıp , kızların yanına giderler . Ve ;
Meltem : Hoşgeldiniz aşkım , hallettiniz mi işlerinizi ? Savaş : Hı hı hallettik de Aylin nerde ? Meltem : Bilmem en son Ardayla birlikteydi . Savaş : O it ona bir şey yapmasın ? Meltem : Savaş çabuk koş , bişe yapmasın Aylin'e Savaş koşarak okulun arka tarafına gelir , ve Ardayı görür ama Aylin yoktur .
Savaş : Ardaaaaa ! Aylin nerde ? Arda gülerek : Kolaysa bul Savaş Arda'nın boğazına yapışarak : Aylin nerde ? Arda : Aylin'i bulamazsınız o artık BENİM !
Savaş , Arda'yı yere yatırıp dövmeye başlar , o sırada Tilki gelir ve Savaş'ı geri çeker . Arda ise hala gülüyodur .
Tilki : Savaş kardeşim Aylin nerde ? Savaş : Bu it ona bişey yapmış , söylemiyoda or.... çocuğu . Tilki Ardanın boğazına yapışarak : Söyle lan it Aylin NERDE !! Arda ise hala gülüyodur . Tilki : Savaş gel Aylin'i arayalım .
Tilki ile Savaş , Meltem'i alıp Aylin'i aramaya başlarlar , gece yarısı olunca mecburen eve dönerler . Tilki odasına geçip Aylin'i düşünmeye başlar .
-Tilki'nin Düşüncesi - Offf Aylin'i çok merak ediyorum , onu çok seviyorum , aşık mı oluyorum ? hayır ya o kız sana göre değil ayrıca aşk gerçek değildir . Tilki böyle düşüne düşüne uykuya dalar .
- SABAH - İlk uyanan Tilki olmuştur . Sonra gidip Savaşı uyandırır . Ve Arda'nın evine giderler . (hatırlatma : Bu olaylar olurken Meltem uyuyordur ) Tilki kapıyı kırar , Savaş ise etrafı kontrol ediyordur . Tilki yukarı doğru çıkınca odalardan birinde Aylin'in sesini duyar , ağlıyodur . Tilki'nin gözünden bir damla yaş düşer , buna kendiside anlam verememiştir . Sesin geldiği odanın kapısını kırar veee ....