- 1. Bölüm- '' Tanışma Faslı ''

101 7 0
                                    

- SABAH -

> SAVAŞLARIN EVİ <

(Yazarın ağzından) Sabah herkes erkenden kalkmıştı . Aylin ile Meltem kahvaltıyı hazırlamış , Savaş'ı bekliyorlardır .

Savaş : Günaydın kızlar Aylin ile Meltem : Günaydın ! Savaş'ta kahvaltısını ettikten sonra kızlar da hazırlanıp arabaya binmişlerdir , ama gittikleri yer okul değildir .

Savaş : Kızlar üzgünüm ama bugün benim kuzenim Antalya'dan geldi , şu an otel de bizi bekliyor . İsterseniz sizi okula bırakabilirim .

Meltem : Yok ya zaten bugün sıkıcı dersler var bir günden ne olacak canım , Aylin sen ne yapacaksın ?

Aylin : Meltem'e katılıyorum , zaten okula gitseydik derse girmeyeceğimiz için sorun yok . Hadi gidelim .

Savaş : Saolun kızlar , hadi gidelim .

Savaş arabayı çok hızlı sürüyodur , buda kızların hoşuna gidiyordur . Sonunda otele gelmişlerdir . Tilki yani Savaş'ın kuzeni otelin önünde bavullarla bekliyordur . Savaş hemen arabadan inip Meltem'in kapısını açmıştır . Meltem gülerek aşağı inmiştir . Buna gıcık olan Aylin Savaş'ın kapısını açmasını beklemiştir . Bu durumu anlayan Savaş gülerek Aylin'in kapısını açmıştır . Aylin de havalı bir şekilde arabadan inmiştir .

Aylin : Hele şükür aklına gelebildik Savaş BEY ! Savaş ve Meltem bu duruma gülmeye başlamışlardır . Tilki ise olanları şaşkınlıkla izliyordur . Savaş hemen koşup Tilki'ye sarılmıştır .

Savaş : Ooo kuzen hoşgeldin Tilki : Hoşbulduk kuzi ... Aylin ile Meltem'i göstererek : Tanıştırmayacakmısın ? Savaş : Ah tabi ya unuttum Aylin : Ben Aylin Meltem : Ben de Meltem Savaş'ın sevgilisiyim . Tilki : Bende Kıvanç ama arkadaşlarım bana Tilki der siz de Tilki diyin lütfen Aylin : ......

Aşk mı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin