bölüm# 16#

18 7 0
                                    

-merve bunu bize düzgün anlatsana.dedim
-aynen.dedi hacire
Merve anlatmaya başladı.dışarıdan Ne kadar belli etmesede çok zeki bir kızdı.
-şimdi bakın hacire buraya bıraktığına emin değilmi hacir
-evet. dedi hacire
-eeeee yani.dedim ben
-yanisi şöyle pencereye bakın
Hep birlikte bencereye baktık ama pencere açıktı ve ben pencereyi kapattığıma emindim."ama,ama pencere açık ben pencereyi kapattım"dedim.
"Biliyorum çünkü yanında bende vardım"dedi merve."evet doğru sende vardın ama pencereden merüven bırakılmış"dedim.büyük bir korkuyla hacirede korkmuştu ama nedense merve sırıtıyodu hacirede sırıtığını fark edmiştiki "salkmısın sen neye sırıtıyorsun içeriye birileri girmiş." dedi hacire. Bu arada en sinirlimiz hacire. Bende lafa girdim hemen"aynenya neye sırıtıyorsun sen pisikolojinmi bozuldu kardeşim." "yav hayla sırıtıyorya beni bırakın öldürecem ben bu kızı" dedi hacire."tamam kızı bırak ki anlatsın"dedim ben. "Yaw hayla konuşmuyor merve anlatacakmısın yoksa anlattirimi"dedi hacire."tamam tamam anlatıyorumdedim.i merdüvenle çıkan kişi bu videoları alan kişi"dedi merve."eeee bunu demek için çookmu düşündüm"dedi hacire."yaa bir kızı dinle"dedim ben.
"Teşekkür ederim benim bir tanecik arkadaşım"dedi merve
"birşey değil"."off kibarlığı bırakında konuya gir"dedi hacire."öfff tamam anlatıyorum.merdüvenle inip çıktığına göre bu insan demektir."."tabi yaaa biz bunu nasıl düşünemedik ozamanlar ben başka birşey olduğunu düşünüyordum"dedim.

Yanımda olan NeeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin