"Arkana bak anlarsın neden gidemediğimizi"ve arkama döndüm ama ama bu bu....
&
&
&
Bu berivan. bizi gördü. acaba bizi duymuşmudur duymuşsa biz bittik.Direkmen bizi tımarhaneye götürürler.Banada bu tür şeyler söyleseler değil tımarhaneye direkmen karantinaya aldırırdım yani normal olarak.
"Berivan sen" dedim aniden.
Hacire ile merve daha önce görmemişlerdi berivanı.şu an bende aniden berivan diyince ikiside şaşkınlıkla ve biraz korkuyla bana baktılar.onlarda anladı berivanın tam karşımda olduğunu.
Şaşkınlıklarını anladım ama korkularını anlamadım. Belkide benim düşündüğüm gibi onlarda öyle düşünüyorlardır.ya berivan bizim konuştuklarımızı duyduysa.ozaman ne derdik ne yapardık.
"Ben neden sorusunu neden sorucamda siz bir bahane uyduracaksınız."evet bu soruyu berivan sordu demek
ki benim söylediğim'berivan sorursa biz ne cevap vericeğiz've arkadaşlarımın beni onaylamasına kadar.
duymuştu."Daha yeni geldiniz neye gideceksiniz.cevap verin sabrım taşıyor artık"dedi berivan.
"Yeter artık anlatıyorum"dedi hacire.
Berivan hacirenin yönüne doğru dinleme pozisyonunu aldı.ben ise arkadan sakın deme işaretleri yapıyordum.
Merve'ye doğru döndüğümde ise hacire'ye karşı gözlerini oyup,burnuna yapıştırıp keleni koparırım.sonrada seni
gömerim be çocuk işaretleri yapıyordu.Merve Neden bu kadar tedirgindi anlamadım çünkü ben bile bu kadar tedirgin değildim yani.
Ben bu hareketlere karşı değil bir şey söylemek direkmen ayakkabılarımı elime alıp hızlıca merveden uzaklaşırdım. Haciredeki deli cesaretide anlamadım
"Bak olaylar şöyle oldu...." diye başladı hacire...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımda olan Neee
HorrorGerçektende korkunun ecele faydası yoktur ve neden korkuyorsanız dahada üstüne gidin korkularınızın çünkü o korkular asıl sizin cesaretiniz zayıf yönlerinizde güçlü tarafalarınız olucaktır Korkularını yen!!!!!!