Yarının Güzel Olsun||aybukezeyzey1

22 2 0
                                    

Merhabalar.

Başlıktan da anlayacağınız üzere bugünkü şanslımız ve benim bir kitapta yayımlanacak ilk eleştirim aybukezeyzey1 tarafından yazılan Yarının Güzel olsun hikayesi. Yazılış kısmı pek olmasa da yapılış kısmı özene bezene yapıldı.

Hiç uzatmadan direkt sadede geleyim. Öncelikle hikayenin -okuduğum kadarıyla- hiçbir yönden bana hitap etmediğini söyleyeyim. Ama okumaya devam edeceğim çünkü ben biri beni spoilere boğsa bile kitabın geri kalanında ne olduğunu kendim okumazsam rahat edemem. Neyse, okuduysanız eğer kitabın konuşma kısmının günlük konuşma diliyle yazıldığını görürsünüz. Ben de her ne kadar sevmesem ve düzeltmeden duramasam mizah hikayesi olduğundan bunları görmezden geliyorum. Ama diyaloglar hariç, hikaye anlatımında bir kısım yazım yanlışları tespit ettim. Örneğin eklerin ve normal kelimelerin yazımında ve noktalama işaretlerinin kullanımında bazı eksiklik ve yanlışlıklar gözüme çarptı. Onları belirtmeden geçmek istemedim..

Bölümlerin arasına bir kısım birbirinden soğuk eleştiri serpiştirildiğinden okurken resmen buz tuttuğumu söylemek istiyorum Eğer mizah tarzı ve soğuk eleştiri içeren kitapları seviyorsanız bir şans verin bence.

Hikayenin ilk bölümünde tamamen amatörce bir anlatım olmasına rağmen ileri ki bölümlerde yazarın anlatımının geliştiğini fark ediyorum. Genel konusunun ne olduğunu tam olarak anlayamasam da geri kalanını okuduğumda aklımdaki soru işaretlerinin yok olacağını bilerek yazara geri kalan yazım kariyerinde başarılar diliyor ve gidiyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler.

-n e p t ü n

Galaxia EleştiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin