Hun er død! Hva skal jeg gjøre nå?

401 10 2
                                    

                                                         OLIVIA'S POV:

123,alle hoppet ned fra flyet. Heldigvis var det ikke så mange på flyet. Kanskje 10-15 stykker. Jeg var redd,redd for å dø. Redd for at noen andre skulle dø. Plutselig landet jeg på noe,eller noen da. Jeg så rett i annsiktet på en DØDS KJEKK gutt. Plutseli slo det meg,Det var ISAC ELLIOT. Hei igjen. Sa han. Jeg smilte. Han lente seg mot meg vi kysset.

                                                          ISAC'S POV:

Vi kysset. Plutselig var det noen som ropte:alle har klart seg utenom en dame. Olivia reiste seg brått å løp bort til den døde damen. Hun startet å hylgrine. Jeg gikk bort til henne. Var det moren din? Spurte jeg. Hun nikket. Hun var den eneste jeg hadde igjen. Bortsett fra en far som var utro.Hulket hun fremm. Jeg ga henne en klem. Hvor skal jeg bo nå? spurte hun. Jeg spurte hvor hun skulle bo i Finnland. Jeg skulle ha bodd i "random addressse" svarte hun. Det er jo nabohuset mitt,sa jeg. Jeg ga henne et kyss på kinnet å løp bort til pappa. Pappa,det er en jente som skulle bo ved siden av oss,men moren hennes døde her. Så kan hun pliz bo hos oss? spurte jeg. Jeg så opp på pappa (Fredi) spent på hva han kom til å svare......

Hva kommer Fredi til å svare?

Sorry for lite aktiv å kort del. Men det er veldig mye som skjer her nå....

Baby I (ISAC ELLIOT FANFICTION)Where stories live. Discover now