Alarma suna neîncetat ma trezește din visul meu in care totul era perfect mama era alături de noi și tata fericit după multă vreme in care nu l-am mai vazut zâmbind . Ah da am uitat sa ma prezint sunt Claire Smith am 17 ani locuiesc impreuna cu tata de când mama a murit .... ne-am mutat de doua săptămâni in noua casa . Wow un nou liceu , o noua casa , o noua viața nu am crezut ca mai pot spera la asa ceva. Liceul începe mâine sunt nerăbdătoare sa îmi cunosc noi colegi și de ce nu prima dragoste ....
Ma ridic in șezut și ma uit pe geam soarele strălucea pe cer .Picioarele mele fac contact cu parchetul rege . Merg la baie și îmi fac rutina de dimineața . Cobor scările și îl vad pe tata citind ziarul .
- Buna dimineața tata , și încerc sa ii zâmbesc discret .
- Buna dimineața iubito , îmi Răspunde fără nici o expresie pe fata
- Eu o sa merg in scurt timp la mall sa îmi cumpăr haine pentru liceu , ii zic in timp ce îmi beau fresh -ul de portocale
- Bine distreza-te,îmi spune posomorât
Urc scările către camera mea încep sa ma schimb. Îmi pun lenjeria mea neagră cu o pereche de blugi negri mulați cu un tricou alb pe care scrie ,, perfect bitch " adidași mei negri , o geanta neagră în care imi pun telefonul banii . Iubesc culoarea neagră nu e tocmai o culoare dar ma reprezintă este o culoare delicata dar și rebela care ma face sa ma simt in largul meu .
Urc in Ferrari -ul meu de un negru intens și accelerez .
Sunt in mall de 3 ore am cumpărat o grămada de haine ajung la masina și vad in fata mea cinci băieții . Doar unu îmi atrage privirea era înalt cu parul creț ... perfect ochii de un verde smarald și niște gropițe perfecte oh e superb ce tot zic Claire gata e doar un băiat îmi reamintește coonstinta mea . O tarfulita blonda , botoxata aproape goală îl striga
- Harry ,Harry nu ma face sa alerg după tine , spune blonda in urma lui
Nu ii da atenție și își continua drumul
Omg Harry îl cheama ce nume frumos ma rog ce îmi pasa gata îmi pun centura și merg spre casa .
CITEȘTI
Dragoste Periculoasa
RomanceClaire smith o fata normala care și-a pierdut mama , se muta impreuna cu tatăl sau . O viața noua .Nu se gândea niciodată ca viața ei se va schimba . Îl întâlnește pe Harry căruia ii Dăruiește dragostea dar oare Harry o iubește ?? Sau e doar o aven...