2

13 1 0
                                    

Îl aud pe tata șoptindu -mi la ureche ceva dar nu inteleg ma uit confuza la el . Ahh astăzi este prima zi de liceu cum as putea sa uit . Ma ridic repede din pat și sar ca arsa direct in baie îmi fac un dus scurt in care ma relaxez . Ies fi baie și ma îmbrac intr-o rochie neagră mulată cu geaca de blugi și tocuri negre .

 Ies fi baie și ma îmbrac intr-o rochie neagră mulată cu geaca de blugi și tocuri negre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi fac un machiaj simplu fond de ten , rimel și ruj roșu . Îmi iau la revedere de la tata și urc in masina . Ajung la liceu îmi parchez masina și cobor . Doua persoane care erau la cealaltă masina se sărutau de mama focului . Oh nu .... nu pot sa cred e chiar el ....... Harry oh suntem in același liceu . Trec nepăsătoare pe lângă ei , ma rog încerc sa par nepăsătoare dar din când in când mai arunc o privire la Harry .
Liceul asta e atât de mare sunt derutata încerc sa îmi găsesc clasa dar nu prea reușesc . Se aude Clopoțelul de intrare dar eu tot nu îmi găsesc clasa .  Holul se golește nimeni nu mai era , ma sprijin de dulapul meu și ma uit in telefon dintr-o data simt o mâna pe coapsa mea .
- Buna , îmi spune o voce răgușită
- Buna , răspund repede scoțând ochii din telefon când ma uit mai bine era chiar el Harry .
- Te-ai pierdut , ma intreaba cu un rânjet pe fata
- Da răspund nesigura
-ce clasa ești ?? Intreaba serios
- a 11-a B
- Mai , Mai ce coincidenta și eu sunt a 11 a B deci suntem colegi
- suntem in aceiași clasa ? Întreb socata
-Asa se pare , Nu am apucat sa facem cunoștința eu sunt Harry , Harry Styles
-Oh îmi pare bine , sunt Claire Smith
-Deci mergem in clasa ??
-sigur , spun convinsă
Ora a trecut repede ii simțisem privirea lui Harry asupra mea toată ora . Ma îndrept către cantina sa iau prânzul .
Caut o masa libera , vad un grup de patru persoane o sa merg acolo
- Este liber aici ??
-Sigur , spune o fata blonda cu ochii albaștri
- Melisa îmi pare bine , spune zâmbind
-Claire
- Oh nu spune ea mâhnită și se uita in spatele meu , era Harry care se îndrepta spre masa mea
- Claire , o voce blândă îmi striga numele Harry stătea in spatele meu zâmbind
- Asa ma cheama , spun râzând
- Ai avea plăcerea sa stai la masa cu mine și cu Gașca mea ??
Ma uit la Melisa speriata și nu știu ce sa fac . Dau din cap afirmativ și îmi schimb locul .

Dragoste Periculoasa Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum