Titok

2.6K 91 22
                                    

1. Évad 8. Rész
Marinette és Fekete Macsak a Gonoszrajzoló által létre hozott átlátszó dobozból próbálnak kiszabadulni, és Tikki előbújik Marinette táskájából. Macska végig nézi.

1. Évad 18. Rész
Marinette éppen Tikkivel beszél a kiürült metró megállóban, mikor Macska mögélép és végig nézi (láttja a kwamit is) ekkor megfogja Marinette vállát.

2. Évad 9. Rész
Marinett és Macska, Marinette erkélyén beszélgetnek és Marinette el mondja Macskának hogy szereti Adrient.

A jelen

A Glaciatorral való harc után Adrien vissza gondolt arra amit Marinette mondott, és akaratlanul is érezni kezdett iránta valamit:
-Plagg hallotad mit mondott Mari amikor beszélgetünk? Ezt nem is tudtam.
-Kölyök ezt komolyan mondod?
-Mért Plagg? Most mi a bajod?-kérdezte felháborodva Adrien.
-Figyelj ha bár én mindig, de tényleg mindig a camembert sajtommal vagyok elfoglalva, de még én is észrevettem hogy tetszel neki!
-És ha szabad megkérdeznem akkor ezt mért nem mondtad el nekem?
-Mondom elvoltam foglalva a SALTOMMAL! Jut eszembe még nem is vacsoráztam!-válaszolta éhes szemmekkel Plagg.
-Nesze, itt a sajtod csak fogd be, és egyél!
"Akkor most Marinette szeret engem, és ő Katica is, ugye? Hát ez életem legszebb napja!"-gondolta magában Adrien.

Másnap reggel (valentin nap).

Marinette úgy gondolta hogy meglepi a barátait valami ajándékkal. Alya-nak csokit hozott mert az a kedvence. Nino-nak macaront, és Adrien-nek különleges ajándékkal készült. A kedvenc croissont-jából hozott egy párat. Adrien kislányos zavarában ahelyett, hogy meg köszönte, és elvette volna, csak szó nélkül el sétált órára. Egész órán azon gondolkodott, hogy hogyan mondja el Marinak a titka megtudását. Egy őtlet hirtelen meg jelent aztán, ezért, meg azért kizárta. Ez ment több órán keresztül, végül kitalálta.
"Az lesz a legegyszerübb ha ma este Macska mondja el neki.-gondolta magában."
Ennél is maradt.

Aznap este.

Marinette valahogy vissza folytotta a könnyeit, de mikor hazafelé ment kitörtek belőle. Az hogy Adrien ignorálta, nagyon fájt neki. Azt gondolta hogy a fiú rühelli őt. Otthon egész nap sírt, este aztán úgy gondolta felmegy az erkélyre, hogy ki szellöztesse a fejét. Ekkor ott termett Macska. Amikor meglátta a lány ki sírt, könnyektől duzzat szemeit, őt is elfogta a sírhatnék.
"Nem, nem kezdhetek el sírni. Főleg nem előtte."-gondolta magában.
-Szia Mari, mi a gond?-kérdezte kissé meglepődve. Ugyanis azt tudta hogy szereti őt de azt nem, hogy ennyire.
-Oh szia Macska, semmi,-lenyelt egy nagyot-semmi gond. Mi járatban itt?
-Mari ne nézz engem hülyének, mond el, mi a gond?
-Mondom hogy semmi!-emelte fel kicsit a hangját.
-Figyelj ide, én addig nem megyek el amíg nem mondod meg mi a baj!-erősködött Macska és próbálta meg játszani a semmit tudót.
-Na jó elmondom, tudod az a fiú akirő beszéltem neked tegnap.
-Igen, emlékszem.
-Ma amikor adtam volna neki egy ajándékot valentin napra, nem szólt semmit csak úgy elment. Biztos utál engem!
-Ohh Hercegnő, én annyira sajnálom!
-De még is mit? Nem te tedted.
-Csak azt, hogy így elbántak veled ma.-próbált valami kifogást keresni.
-Köszi Cicus!
-Marinette vacsora!-szólalt meg lentről Sabine hangja.
-Oh ez az anyukám, most mennem kell. Szia Macska. És még egyszer köszi.-szipogta.
-Szia Mari.
"Mért nem mondtam meg neki. Ennyire gyáva még én sem vagyok. Egy választásom maradt holnap elhívom randira és a randin elmondom neki."

Vacsora után. Marinette szobájában.

Marinette folytatta a sírást.
-Marinette mi a baj?-kérdezte szomorúan Tikki, mert rosszul eset neki hogy sírni látja barátját.
-Tudod Tikki,-szipogott.- Adrien.
-Fel a fejel Marinett. Próbáld túl tenni magad ezen.-monta meggyőzően.
-Köszi Tikki, de könnyebb mondani mint meg tenni.-erőltetett szomorú mosolyt az arcára.
-Ne mond ezt! Te vagy Marinette Dupain-Cheng és Katicabogár! Ha egy rossz fiúval el tudsz bánni félkézzel, akkor egy fiút is eltudsz felejteni!-mondta lelkesítően.
-Köszi Tikki, ez most rám fért, és tudod mit? Igazad van. Én vagyok Marinette és Katica is, túl fogom tenni magam rajta.-monta felbátorodott hanggal.
De legbelül még mindig szomorú volt emiat.

Másnap reggel az iskolában.

Marinette úgy próbálta túl tenni magát ezen az egész Adrien ügyön, hogy más fiúkkal kezdett randizni.
Mikor épp meg beszélt Nathaniel-el egy randit, Adrien pont akkor akarta elhívni Marinette-t. Amikor meg látta, teljesen össze tört, és be ment a fiú mosdóba, hogy beszélhessen Plagg-el.
-Plagg, nem úgy volt hogy engem szeret?
-De, de az is igaz, hogy ebéd idő van, úgy hooooogy!-kérdezte kicsit csinytalanul Plagg.
-Nem hiszem el, hogy te mindig csak a hasaddal foglalkozol! Nesze itt a sajtod. Amúgy reggel van zsenikém.-mondta gúnyosan Adrien.
-Nekem mindegy, az a lényeg, hogy kaja idő legyen!
-Csak edd a sajtod!
Vissza mentek az órára, és Adrien egész nap komor volt. Mint ha a szeme láttára mészárólták volna le az egész családját aztán még vízbe folytották volna a tünderi kiscicáját!

Vége. Folytatás következik.

Egy Lány És Egy MacskaWhere stories live. Discover now