Egy nagy csata után.

1K 50 0
                                    

Marinette fölkelt a szél süvítésére, ahogy igyekeztek az Eiffel-torony felé. Mikor felnézett láttqa, hogy Fekete Macska visszi, viszont nem értette, hogy miért fehér a ruhája. De nem tellet bele egy másodperc, hogy rájöjön, Fekete Macskát akumatizálták. Macska hirtelen meg állt, és Marinette-re nézett.
-Nem akartam felkelteni az én Hercegnőmet.
-Macska? Mi történt, és hova viszel?-mondta fáratt, halk hangon.
-Az Eiffel-toronyhoz, és mostantól hívj csak Fehér Macskának!
-Hogy Fehér Macsk... Miii?-Marinette még mindig kómás volt egy picit.-És miért viszel az Eiffel-toronyhoz?
-Mert ott a legjobb a helyszín, hogy meg tudd ki szeret a világon mindennél jobban!
-De Macska, tudod, hogy nem...
Macska az ujját a lány szája elé tette.
-Cshhh.... Ezt akkor is el kell mondanom.
Végre megérkeztek, Macska letette Marinette-et, és elő vette a képet.
-Nem ismerős valamelyik közülük?
-A-adrien
-Bingó!-megörült, hogy a lány végre megismerte az igazi énjét.- Marinette szeretsz engem?
-Nem!
-Mért nem?-háborodott fel.
-Mert én csak az igazi Fekete Macskát, és az igazi Adrien-t szeretem. Nem Fehér Macskát!
-De attól még én, én vagyok.
-Nem, az igazi Fekete Macska soha sem adná a fejét Halálfej üzletébe!
-De Marinette! Én csak miattad tettem!
-Nem érdekel! Vissza akarom kapni az igazi Macskát, és vele együtt az igazi Adrien-t is! Tikki! Pöttöket fel!
És Marinette már is Katica ként termett Fehér Macska előtt.
-Én nem akarlak bántani Cicus. Csak add oda a fényképet és ennek az egésznek vége.
-Én sem akarlak bántani Bogárkám. De nem adhatom oda a fényképet.
El kezdtek harcolni, és az Eiffel-toronyról végig mentek pár háztetőn is. Macska valahogy elkapta Katicát és levette a fülbevalóját. De Katica ki gáncsólta Macskát és vissza vette. Nagyon sokáig harcoltak, míg végül Katica a Louvre-nél használta a szerencse talízmánt.
"Egy festővászon?! Az eddigiekhez képest ez volt a legfurcsább dolog amit a szerencse talízmán dobott."
Amint Macskára nézett egyből tudta mire fog kelleni. Előtte volt egy pad. Neki futott, elrugaszkodott, és egy hátraszaltó kíséretében, Macskára nyomta a festővászont, Macska nembírt tőle mozogni. Katica oda sétált, elvette a képet, széttépte, és megtisztította az akumát. Macska vissza változott, és nem tudta hogy hol van.
-Katica? Hol vagyok, és mit keresek itt?-a lány hirtelen átölelte a fiú és ezt kérdezte.
-Macska, mi az utolsó emléked?
-Hogy egy háztetőn belerugtam egy kéménybe, és dühös voltam.
-Rám?
-Nem. Magamra. Amiért nem tettem semmit amikor elkültél.
-Macska. Én sajnálom, hogy elkültelek. Én csak... Féltem.
-Mitől?
-Az igazságtól. Hogy kevésbé szeretnél attól, hogy tudod ki vagyok. De már nem félek. És el kell, hogy mondjam akumatizáltak téged, és megmutattad a fotót.
-Akkor tudod hogy én...-nem tudta befejezni a mondatott mert Katica a szavába vágott.
- Igen, Adrien!
Megölelték egymást ismét, és vissza mentek Marinette erkélyére. Ott Macska vissza változott Adrien-né és egész éjjel beszélgettek, szerencsére hétvége volt, úgyhogy nem volt gond. Már éppen felkelt a nap mire észre vették, hogy mennyi az idő.
-Már is ennyi az idő? Attól félek mennem kell Hercegnő. Mielőtt észre veszik, hogy eltüntem.
-Rendben! Szia Cicus!
-Ágyő Bogárkám.
Ezzel ott hagyta Mari-t. Marinette lement a szobájába, hogy aludjon egy kicsit.
-Húzós este volt!
-Nekem mondod Tikki! Nem csak, hogy megkellet küzdenem Macskával. De ráadásul kiderült, hogy a két szerelmem egy és ugyan az!
-Na de most aludj egy kicsit.
-Rendben Tikki.
Marinette amint fől ébrett felhívta Adrien-t, és megbeszéltek egy találkozót az iskola melleti parkban.
-Szia!
-Szia Mari!-nyomott egy puszit a lány arcára.-Volt valami különösebb oka hogy ide hívtál?
-Igen! Megkéne beszélni, hogy ha a suliban kérdezik, hogy hogyan jöttünk össze, akkor ne össze-vissza beszéljünk, hanem legyen egy megbeszélt sztori.
-Értem! Van valami elképzelésed?
-Igazából van. Még hozzá az hogy, pénteken elhítalak fagyizni, és te eljöttél, aztán át sétáltunk a parkba és beszélgettünk.
-Jó, ez tökéletes!-vágta rá Adrien.
Adrien és Marinette az egész hétvégét együtt töltötte, és héfőn együtt mentek suliba.
-Akkor ugye tisztáztuk a történetünket?
-Igen!
-És azt is, hogy a suliban nem becézgetjük egymást, ahogy máshol szoktuk?
-Igen, de nagy kár! Mert olyan cukin áll neked a Hercegnő név.
Ahogy be értek a suliba egyből Alya, és Nino fogadta őket. Mari-t Alya, Adrien-t meg Nino húzta férre.

Marinette beszélgetése Alya-val.

-Marinette mégis, hogy a francba történt ezt itt Adrien-nel?
-Csak tudod pénteken elhívtam fagyizni, beszélgettünk a parkban, és onnan már minden jött magától.
-Te? Elhívni? Őt? Na ne etess kis anyám!
-De így történt. Nagy nehezen kinyögtem mit akarok, és amint megértette elmentünk fagyizni.
-Na jó, tudtam, hogy egyszer elhívod, de azt nem, hogy ebben az év században!
-Haha! Marha jót röhögtem!-mondta a lány gúnyosan.

Adrien beszélgetése Nino-val.

-Mizu span? Hogyan vagytok most Marinette-el?
-Marinette elhívott pénteken fagyizni, és aztán beszélgetünk a parkban, onnan meg össze jöttünk.
-Ez szuper tesó!
Ököl pacsiztak aztán vissza mentek a lányokhoz.

Négyen felmentek órára, és mikor beléptek az ajtón Chloe már is Adrien nyakába ugrott.
-Adrikééém!
-Szájl le rólam Chloe!
-Most meg mi a bajod Adrien?
-Az hogy én Marinette-el járok, nem veled.
-Mi?! Te amellett a kis liba mellett?
-Ez nagyon nem volt szép Chloe. Nem hívhatod így Marinette-et!-háborodott fel a szöke fiú.
-Nyugi Adrien, én már megszoktam. Elintézem!-majd Adrien-t hátrébb lökve, oda állt Chloe elé.- Na ide figyelj Chloe, ha tetszik, ha nem, Adrien és én egy pár vagyunk, és ezt semmivel sem tudod meg szüntetni. Úgyhogy, vagy elfogadod, hogy együtt vagyunk, vagy nem, de mindenképp hagyj, békén, minket!!
-Ez nevetséges! Egyszerűen nevetséges!-mondta a szokásos szövegét, és be durcizva leült a helyére.
-Wáó! Szimplán csak wáó! Azt tudtam, hogy erős vagy, de azt nem, hogy ennyire!
-Most már legalább tudod, hogy nem kell megvédeni engem.
-Az biztos! De ezért rám mindig számíthatsz!
-Igen, ezt jól tudom.
Chloe-nak sikerült elfogadnia, hogy együtt van Marinette és Adrien, és ő meg össze jött Sabrina-val. Jól halottátok Sabrina-val, ugyan is náluk is az a helyzet mint Marinette-t meg Adrien-el. Aféle elentétek vonzák egymást.

Vége.

Egy Lány És Egy MacskaWhere stories live. Discover now