Adrien ilyen hangulatban végig ült pár órát a suliban. Mikor végre vége lett a sulinak, Adrien, Nino-val hagyta el az iskolát.
-Haver nem lenne kedved át jönni hozzánk játszani? Most kaptam egy ütős játékot!-kérdezte izgatottan Nino.
-Bocsi Nino, de ma nincs kedvem hozzá.-válaszolt neki a szőke fiú, továbbra is komoran.
-Mért? Mi a baj Adrien?-aggodalmaskodott Nino.
-Semmi csak fáratt vagyok, ennyi!
-Rendben tesó, akkor holnap.
-Csá Nino.A randi után. Marinette szobájában.
Marinette szomorúan huppant az ágyára majd Tikki oda repül és rákérdezett.
-Mi a baj Marinette?-hallatszódott az aggodalom a hangjában.
-Semmi Tikki csak a randi közben egész végig Adrien járt az eszemben, egyszerűen nem tudom kiverni őt a fejemből.-mondta kicsit zaklatottan.
-Jaj Marinette. Nem kell feltétlen egyből el kezdened randizni. Először felejtsd el őt, aztán kezdj el randizni.
-Igazad van. Köszi Tikki.
-Na de most kezdj el tanulni, mert holnap kémia témazárót írtok!
-Oh, bakker én hülye! Igaz is.
Azzal Marinette leült tanulni.Adrien házában.
Plagg éppen egy nagy darab sajtot készült be falni amikor észre vette, hogy Adrien az ágyában fekszik és szomorkodik.
-Hé kölyök, jól vagy?
-Igen Plagg, csak haggy most.
-Marinette miatt bánkódtsz?
-Igen, de most hagyj.
"Miért tette ezt Marinette? Lehet hogy az, hogy nem szóltam hozzá valantin napon ennyire meg viselte?"-gondolta végig nagyon elmélyülve.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve megszólalt.
-Plagg! Karmokat ki!-és a kis kwami felé tartotta gyűrűjét. Azzal Plagg-et be szippantotta a gyűrű, és a szegény kis kwami elejtette a sajtját!
-NE!!!!! A SAJTOM!!!!Dupain-Cheng pékségnél.
Miközben Marinette nagyban el volt merülve a kémia anyagban, valami puffanásra lett figyelmes a feje fölött. Mintha valaki le ugrott volna a tetőre.
"Macska."-gondolta kissé gúnyosan.
Mikor meghallotta a kopogást a csapóajtón egyből fölment, hogy megnézze mit akar itt.
-Szia Macska.
-Üdvözlöm Hercegnő!-hajolt meg előtte bájologva úgy mint ahogy Katica előtt szokott.
-Jaj Macska hagyd abba.-vörösödött el egy kicsit a lány.-Mit szeretnél?
-Csak tudod, úgy gondoltam, hogy jó lenne veled beszélni egy kicsit személyesebb dolgokról!
-Mi!? Macska tudod, hogy nem tudhatom meg ki vagy!
-Igen, és olyan személyeset nem is fogok mondani. Csupán beszélgetni akartam, mert a legjobb barátom jófej, meg minden, de vele nem lehet olyan jól beszélgetni.
-Oh értem, ez esetben, mond csak.
-Na, hát hol is kezdjem. Van egy lány aki tetszik nekem, de Katicát is szeretem, és nem tudom olyan kész, ez az egész!-nézett szomorúan maga elé.
-Hát, igazából erre nem tudok tanácsot adni, mert én is hasonló helyzettel küszködök!
Erre a mondatra Macska elővett egy kacér fél mosolyt és leugrott a korlátról.
-Nos, ha így áll a helyzet? Akkor gyere, van valami ami mindkettőnket feldobja.
Nyújtotta Hercegnője felé egyik kezét. Marinette megfogta, és Macska megkérte, hogy csukja be a szemét. Marinette érezte ahogy Macska szuper gyorsan elviszi valahova. Mikor kinyitotta a szemét egy elég ismerős helyen találta magát.
"Ez az én ihlet szerző helyem, csak a Trocadero tetejéről!"-gondolta igazán meglepődötten, és elcsodálkozva.
-Nahát Macska, ez csoda szép!
-Mint ahogy te!-suttogta maga elé.
-Mit mondtál?
-Semmit, csak azt, hogy ha én szomorkodom valami miatt, akkor ide szoktam ki ülni, és gondolkodni.
-Én meg ha egy ruhát nem tudok meg tervezni, akkor oda lentre szoktam leülni, és gondolkodni.-mutat az ihlet szerző helyére.
-Na, és jobban érzed magad, hogy ide ki jöttünk?
-Igen, köszönöm Macska. De ha nem baj, meg kérhetnélek rá, hogy most haza vigyél?
-Persze! Már mehetünk is.
Ezzel haza vitte a lányt és letette az erkélyére.
-Szia Macska! Majd még találkozunk!-húzódott meleg mosoly a lány arcára.
-Viszlát Hercegnő.-azzal szalatt hazafelé.Marinette szobájában.
Hirtelen előrepült Tikki.
-Marinette ez meg mi volt Fekete Macskával, csak nem tetszik neked?-mondta kicsit kacéran.
-Nem, dehogy is!-próbálta menteni a menthetetlent.
-Akkor mért mondtad hogy "én is hasonló helyzetben vagyok" amikor azt mondta hogy két lány is tetszik neki?
Marinette elvörösödött mert ő is tudta, hogy kezd átszeretni Macskába.
-Jól van, Tikki lehet, hogy igazad van, de most menjünk aludni mert holnap iskola van.
-Tudtam!-ült egy pici mosoly Tikki arcára.-Jó éjt Marinette!
Erre Marinette csak forgatta a szemét.
-Jó éjt Tikki.
Azzal mindketten álomba merültek.Vége. Folytatás következik.
YOU ARE READING
Egy Lány És Egy Macska
FanfictionMikor is Adrien Agreste több jelből rájön Marinette Dupain-Cheng legnagyobb titkára, elkezd közeledni a lány felé, minek hatására azt is kideríti, hogy Marinette végig szerelmes volt belé. Azonban a túlsok titkolózának, és félelemnek nagyobb ára van...