"ကိုယ့္အေျကာင္းေတြေျပာျပဖို့အခ်ိန္က်္ျပီထင္တယ္"
hunူမ်က္နွာကေျပာျပလို့အဆင္မေျပတဲ့ပံုမ်ိဳးျဖစ္ေနတယ္
"hunေျပာလို့အဆင္မေျပရင္လဲ……""ကိုယ္မေျပာျပခ်င္တာမဟုတ္ဘူး ကိုယ့္အေျကာင္းေတြhanသိသြားရင္ han အႏၲာရယ္ရွိမွာဘဲစိုးရိမ္တာ"
aww hunရယ္
ကုတင္ေပါ္မွာတိုင္ေနတဲ့hunလက္ကိုဆုတ္ကိုင္လိုက္ရင္း
"hanကိုခ်စ္တယ္မလား hanကိုခ်စ္ရင္တူတူရင္ဆိုင္က်မယ္ေလ ေနာ္"
hunလက္ေပါ္ဆုတ္ကိုင္ထားတဲ့လက္ေလးကိုhunကသူ့လက္ေနာက္တစ္ဖက္နဲ့အေပါ္ကဆုတ္ကိုင္လိုက္တယ္"ကိုယ္hanကိုသိပ္ခ်စ္တာေပါ့ ကိုယ့္အသက္ထပ္hanကိုပိုခ်စ္တယ္ ကိုယ္hanကိုအဆံုးထိကာကြယ္သြားမွာ ကိုယ့္အသက္နဲ့hanအသက္နဲ့လဲရတယ္ဆိုရင္ေတာင္ကိုယ္ေက်ေက်နပ္နပ္ျကီးကိုယ့္အသက္ကိုေပးလိုက္မွာ"
"hunရယ္"
တိုက္ခန္းေလးအတြင္းမွာျပန္လည္တိတ္ဆိတ္သြားက်တယ္
"ဟူးးး"
တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့အခန္းေလးအတြင္း hunရဲ့သက္ျပင္းခ်သံတြက္ေပါ္လာတယ္"ကိုယ္ကလ်ွိဳ့ဝွက္တပ္ဖြဲ့ရဲ့ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ဘဲ "
"ဟမ္"
အံျသျပီးမ်က္လံုးေလးဝိုင္းတဲ့ေကာင္ေလး hakဟုတ္မွာေပါ့သူ မထင္ထားတဲ့အေျကာင္းဘဲကို
"ဟုတ္တယ္ ကိုယ့္တာဝန္ေတြကအရမ္းအႏၲာရယ္တယ္ ကိုယ္မေျကာက္ခဲ့ဘူး ဒါေပမယ့္ကိုယ္hanကိုေတြ့လိုက္ရတဲ့အခ်ိန္ကစျပီး ကိုယ္ေျကာက္တက္လာတယ္ hanကိုခြဲသြားရမွာကိုေျကာက္တယ္ ကိုယ္hanနားကထြက္သြားရခဲ့ရင္ဆိုတဲ့ အေတြးမ်ိဳးေတြးမိတိုင္းကိုယ္ေျကာက္ရြံ့ခဲ့မိတယ္"
ေျပာျပီးမ်က္နွာကိုျကမ္းတမ္းစြာလက္နွစ္ဖက္နဲ့ပြတ္သတ္ပစ္ေနတယ္"………"
"hakကိုယ့္အေျကာင္းေတြသိေတာ့ကိုယ့္ကိုလန့္သြားျပီမလား ရပါတယ္ hanကိုယ့္အနားကထြက္သြားခ်င္တယ္ဆိုလဲ ကိုယ္ခြင့္ျပဳ……"
စကားမဆံုးခင္hunနွုတ္ခမ္းကိုလွမ္းနမ္းလိုက္တဲ့han"O-o han! "
"ဘယ္သူကထြက္သြားမယ္ေျပာလို့တံုးဟြန့္!"
မ်က္ေစာင္းေလးထိုးလိုက္ျပီးေျပာလိုက္တယ္
YOU ARE READING
mine
Fanfictionအဟမ္း! ခ်စ္သူငယ္ခ်င္း လိပ္ပိစိအတြက္ dramaေတာ့မထည့္ထားဘူး(reportထုခံရမွာစိုးလို့LOL) cover photo by @vesper-614