Kelly:Glumesti?!?
Cameron:Nu, Kelly.
Kelly:ESTI IDIOT? CUM DRACU SA IMI FACI ASTA?
Cameron:Calmeaza-te.
Kelly:SA MA CALMEZ? ESTI NEBUN?
Cameron:Te rog, relaxeaza-te. Sti ca nu vreau sa iti fac rau.
Kelly:Nu vrei? Atunci ce vrei?
Cameron:Vreau sa traiesti fericita fara mine.
Kelly:Cum dracu sa fac asta?
Cameron: O sa gasesti tu pe altul.Sora mea, Kelly, paraseste sufrageria si se incuie in camera ei dupa despartirea cu Cameron. Eu stateam in aceeasi camera cu ei, jucandu-ma pe telefon si ignorandu-i.
Cameron:Ce e gresit cu ea?
Eu:Mhm.. -raspund fara sa fi dat importanta intrebarii-
Cameron:Kai, poti sa ma ajuti?Eu:Desigur. -fiind atent in telefon-
Cameron:Ce crezi ca ar trebui sa fac?
Eu:Absolut.
Cameron:Ia-ti naibii ochii din telefonul ala nenorocit si ajuta-ma! -spune aruncandu-mi telefonul intr-un perete-
Eu:Asta da de inteles ca trebuie sa imi platesti telefonul in schimbul ajutorului meu.
Cameron:Da..
Eu:Ok.. cu ce te pot ajuta?
Cameron: Ce crezi ca ar trebui sa fac cu Kelly?
Eu:Nu stiu. Apropo.. telefonul costa 2500 de lei, deci sa vad banii.
Cameron:Ne ne ne... nu m-ai ajutat.
Eu:Am 14 ani si nu am avut in viata mea o iubita.. cum vrei sa te ajut?
Cameron:Fiindca esti destept si mereu sti cum sa rezolvi o situatie.
Eu:Pai daca tot vrei sa te desparti de ea.. poti sa stai cu ea cat sa isi gaseasca un iubit sau sa o lasi sa planga pana isi revine.. mai merge si solutia cu bataia pana crapa dar nu cred ca ai fi de acord.
Cameron:-putin regretand ca mi-a cerut ajutorul- cred ca am sa merg pe calea sa ii gasesc iubit.
Eu:Buna alegere.
Cameron:Dar tie nu iti pasa ca sufera? De fapt.. ce mai intreb?
Eu:Sti foarte bine ca nu imi pasa de sentimentele altora.
Cameron:Mhm..ok.. -zice iritat- in fine.. mersi, si banii ti dau la salariu.
Eu:si pana atunci pe ce sa ma joc?
Cameron:Ai PSP.
Eu:Dracu stie unde l-am pus.
Cameron:Mai cauta-l.Ma duc in camera mea dezordonata si incep cautarea. Dintr-un dezastru devine o gradina zoologica, a.k.a. camera mea.
Peste cam vreo 30 de minute de cautare, imi gasesc PSP-ul, mi-l deschid, imi bag unul dintre jocuri, si incep sa ma joc.
Plansetul lui Kelly se raspandeste galagios in toata casa, asa ca ma decid sa merg la ea.
Bat frumos la usa, si ea imi zice printre lacrimi sa intru.
Eu:Kelly.. stiu ca suferi. -spun grijuliu- DAR TACI DRACULUI DIN GURA CA AM PIERDUT DIN CAUZA TA!
Ies nervos si ii trantesc usa, mergand in bucatarie. Imi fac lapte cu cereale si incep sa mananc.
Kelly vine si ea in bucatarie, vorbind la telefon.
Kelly:Da. Ok, ok. Ne vedem maine, pa. -plictisita-
Isi pune telefonul pe masa si se aseaza si ea la masa.
Kelly:Kai.. maine trebuie sa mergem la o cafenea cu colegii mei de la serviciu, ca trebuie sa rezolvam niste lucruri. -spune inca trista-
Eu:De ce trebuie sa vin si eu?
Kelly:Deoarece nu te pot lasa singur acasa si poate ne ajuti.
Eu:Ugh.. bine.
Dupa ce imi termin cerealele, merg in camera si ma arunc in pat, continuand sa ma joc pe PSP.
Peste cateva ore de jucat incontinuu ma ia somnul, ochii mei inchizandu-se si adormind.
No hai ca am inceput si eu o carte Yaoi, sper sa va placa.. si din start va spun ca, cuplul nu va fi Cameron si Kai :))).
CITEȘTI
Love you to the moon and back [Yaoi]
RomanceNu esti obligat sa citesti daca nu iti place topic-ul. multumesc.