*ATENTIE! SUPER CRINGE!*
Kelly intra grabita si vine sa ma imbratiseze. Ma tinea strans, iar eu ma uitam confuz la Alex.
Kelly:Kai! Esti bine? Cum te simti? Te doare ceva?
Eu:Nu.. sunt ok.
Kelly:Slava cerului.
Eu:Ati terminat sedinta?
Kelly:Da.
Alex:Imi pare rau ca nu am putut sta si eu.
Kelly: E in regula, Alex. Iti multumesc ca ai avut grija de Kai.
Alex:Oricand. In fine.. ar trebui sa plec.
Eu:Nu! -strig eu- Uhm.. adica.. nu-nu poti sa mai stai?
Kelly:Da chiar Alex.. nu ai vrea sa stai in noaptea asta cu noi?
Alex:Nu vreau sa va deranjez sau sa va ocup camere.
Kelly:Alex.. nu ne deranjezi. Si in plus.. poti dormi cu Kai.
Eu:Cu-cu mine?!?
Alex:A-atunci banuiesc ca dorm la voi..
Kelly:Yeeey! -spune imbratisandu-l
Eu:Vino sus... sa iti prezint camera si unde vei dormi..
Alex vine cu mine pana in camera mea curata si ordonata.
Eu:O sa dormi in patul asta -aratand spre patul din celalalt colt al camerei- si.. daca vrei, pot sa iti fac un tur al casei.
Alex:Sigur.
Eu:Ok. Pe aici.
Ii fac turul casei lui Alex, iar apoi ne intoarcem in camera mea.
Ma pun in pat si incep sa ma joc pe consola.
Alex:Te-ar deranja daca m-ai invata si pe mine sa ma joc?
Eu:Uhm.. nu..
Il invat cum sa se joace pe consola, pana cand Kelly ne cheama la masa.
Mergem jos, mancam si mergem inapoi sus.
Eu ma duc in baie sa ma schimb si apoi ma intorc in camera. Uit sa ma ciocan si intru direct, vazandu-l pe Alex fara tricou. El avea patratele..nu ca mine.Eu:Uh..uh.. scuze..
Alex: E in regula! Adica.. suntem amandoi baieti pana la urma.. -zamindu-mi cald-Eu intru incet, el punandu-si un tricou de pijamale pe el.
Kelly bate la usa.Eu:Da?
Kelly:Sunteti bine acolo?
Eu:Uhm.. da.. de ce nu am fi?
Kelly:Intrebam doar.. Pot sa intru putin?
Eu:Cum vrei tu..
Kelly intra si inspecteaza putin paturiile suprapuse..
Kelly:Hm.. din moment ce sunteti amandoi baieti va trebui sa dormiti in acelasi pat.
Eu:Huh? De ce?!?
Kelly:Patul de sus e rupt. Imi pare rau, Alex.
Alex:Nu e absolut nicio problema.
Eu:Kelly?!? -spun cu o fata rosie de nervi- Putem vorbi putin pe hol?
Kelly:De ce nu putem aici?
Eu:Nu ma mai fa sa repet! Vino pe hol!
Kelly:O-ok?
Iesim amandoi pe hol, iar eu inchid usa bine.
Eu:Nu pot dormi in acelasi pat cu Alex!
Kelly:De ce?
Eu:Deoarece.. am.. am.. claustrofobie! Si trebuie sa am un pat intreg la dispozitie!
Kelly:Si cand mama te tinea in brate in patul ei.. mai aveai claustrofobie?
Eu:Nu imi aduce aminte de mama! Aia a fost cand eram mici!
Kelly:N-ai crescut foarte mult sa stii! Si de ce nu pot sa iti aduc aminte de mama?
Eu:Fiindca mama e moarta! -spun fierband nervi-
Kelly:Deci inseamna ca micutului Kai ii e dor de mami?
Eu:Nu imi e dor de ea!
Kelly:Asa spui tu! Dar stiu ca de fapt plangi dupa ea!
Eu:Ba nu!
Kelly:Ba da, Kai.. trebuie sa incetezi sa mai tii totul in tine si sa pari indiferent.
Eu:Nu tin totul in mine!
Kelly:Stii ceva.. noapte buna.
Intru nervos in camera, incuiand usa, si il observ pe Alex dormind bustean in pat. Ma asez incet in pat si intind patura pe amandoi, incercand sa adorm. Nu stau foarte mult ca simt 2 maini inconjurandu-ma. Ma intorc cu capul spre Alex.. care zambea si ma imbratisa.
Eu:A-Alex.. ce- -sunt intrerupt de un sarut lung-
Fac ochii mari si nu stiu de ce.. raspund la sarut. O mana ma inconjura si cealalta imi umbla pe spate, prin tricou. Alex se indeparteaza din sarut si imi da rapid tricoul jos.
Eu:Alex. Ce dracu?!?
Alex:Doar asteapta -imi sopteste la ureche-
Isi da si el tricoul jos si ma saruta. Ma indepartez din sarut si ma uit speriat la el.
Eu:Alex.. e gresit. -ridicandu-ma in fund-
Alex:Ce e gresit?
Eu:Suntem amandoi minori.. si mai ales ca te cunosc doar de dimineata.
Alex:Si? N-ai auzit de iubire la prima vedere.
Eu:Am auzit.. dar nu cred in asa ceva.
Alex:Te fac eu sa crezi.
Ma pune inapoi pe pat si se pune deasupra mea. Ma saruta din nou, de data asta raspunzand.
Imi da pantalonii jos, eu rosind ingrozitor. Continua sa ma sarute, jucandu-se cu degetele pe abdomenul meu, iar eu inconjurandu-mi bratele in jurul gatului lui. Isi da si el pantalonii jos iar eu devin din ce in ce mai panicat. Incepe sa ma sarute pe gat, eu inchizandu-mi ochii, si coboara tot mai jos. Ii simt limba pe abdomenul meu. Coboara si mai jos si imi da boxerii jos. Ma intoarce cu fata spre perna si ma ridic de bazin, dandu-si si el boxerii jos.
*Kelly P.O.V.*
Termin de facut un dus caldut si ma usuc. Ma schimb in pijamale si urc scariile ca sa verific ca toate luminiile sunt stinse. Aud un strigat de durere din camera lui Kai. Alerg spre usa si incerc sa o deschid, insa era incuiata.
Eu:Kai? Esti bine? -strig cat sa ma auda-
Alex:E bine.. doar a dat cu degetul intr-o noptiera.
Eu:Sigur?
Kai:D-d-da.. sunt-sunt bine.
Eu:De ce e usa incuiata? Kai! Ti-am zis sa nu o mai incui!
Kai:D-da.. o descui imediat.
Eu:Ok.. ai grija data viitoare!
Kai:D-da.
*Kai P.O.V.*
Se misca in fata si in spate provocandu-mi o durere ingrozitoare.. ma abtineam sa nu tip, ajungand doar la mici suspine. Termina si se pune langa mine. Nu tipam la el si nici nu eram nervos.. nu stiu de ce..
Alex:Imi pare rau ca te-a durut. M-a luat valul.
Eu:E-e in regula.. Imi va trece.
Alex:Mai bine ne imbracam.. poate vine Kelly sa ne controleze.
Ne luam amandoi pijamalele pe noi iar el ma mai saruta o data, luandu-ma in brate.
Imi pare super rau ca e atat de cringe si chiar am stat 2 ore sa ma gandesc daca ar trebui sa postez capitolul sau nu.. dar.. naa =)) imi pare rau din nou. =))
CITEȘTI
Love you to the moon and back [Yaoi]
RomanceNu esti obligat sa citesti daca nu iti place topic-ul. multumesc.