2 ; bulutlar öyle hiddetle ağlıyor ki,

509 56 13
                                    

Yağmur damlaları genç adamın penceresine çarparken hep aynı sesi çıkarıyordu. Aynı hızda. Aynı tonda. Aynı şiddetle.

Tık. Tık. Tık. Tık. Tık.

Monoton vuruşlar Levi'ın kafasının içinde yankılanırken gözleri, duvardaki dikdörtgen aynaya odaklanmıştı. Üzerindeki toz taneciklerini bu mesafeden bile görebiliyordu. Duvarların üzerine geldiğini hissetti. Çıplak teni bile onu rahatsız ediyordu, bir başka deri gibi.

Yağmur durmuyordu.

Lacivert battaniyesini sıkıca kavrayan parmakları onu üstünden itecekken üzerine kapanan bir başka el ile duraksadı. Yanakları biraz utançla kızarmaya başlarken bu elin uyku esnasındaki bir durumdan kaynaklanarak hareketlendiğini umuyordu fakat yanındaki kişinin parlayan, yeşil gözlerine baktığında bu düşüncesi yerle bir olmuştu.

"Sorun ne?" diye fısıldadı Eren, parmaklarını avucunun altındaki diğer parmaklara geçirirken. Sesi boğuktu. Levi yutkundu. "Yağmur."

"Ve?"

Eren başka bir hususun daha onu rahatsız ettiğinin farkında olarak üstelediğinde, oğlan kafasını diğer tarafa çevirdi -böylelikle berbat görünen ayna ile göz göze gelmişti, parmaklarının seğirdiğinin farkında olmadı. Havadaki toz zerreleri önünde dolaşırken sadece yatakta yatmak fazlasıyla zordu. Tanrı aşkına, insanlar buna nasıl katlanıyor?

"Ayna?" Eren sordu, sevgilisiyle iç içe geçmiş parmaklarını ayırıp yataktan doğrulurken. Sırtı geceden kalma kızarıklıklarla doluydu ve saçları karmakarışık bir haldeyken bile kusursuz görünebiliyordu.

Üzerinde sadece iç çamaşırı olmasını umursamadan ayağa kalktı ve perdeyi çekti. Yağmur hâlâ devam ediyordu fakat Levi bu sefer duymuyordu, Eren'in dolaptan çıkardığı siyah bir örtüyle duvardaki aynayı kapatmasını izledi. Bunu yaparken ne öfkeden parmakları titriyor ne de kaşları çatılıyordu.

Levi'ın ilişki kurduğu herkesin aksine, hayran olunacak bir sessizliği vardı.

Tekrar yatağa uzandı, gecenin izlerini lacivert örtüyle kapattı. Sevgilisini kendisine çekerken hâlâ kapıyı çarpıp gitmemiş olması şaşkınlık vericiydi.

Ve kısık bir tonla şarkı söylemeye başladığında, yağmurun gürültüsü Levi'ın hıçkırıklarının çok uzağında kaldı.

leiden 》ereriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin