"Unni bu kavanoz açılmıyor."diye isyan ediyordum. Çünkü kavanoz açılmıyordu.
"Tamam sen bırak markete ramen almaya giderim ben şimdi."demişti Mihi.
"Bekle de birlikte gidelim. Tıkılıp kaldık burada."dedim. Hırkamı aldım kapını oraya gelip ayakkabılarımı giydim.
"Hadi gidelim."
Ben Kim Arei. F.A.D.Pink grubunun üyesiyim. F.A.D. Pink grubu SM şirketinin yeni çıkartacağı 7 kişilik kız grubu.
"Omo! Şuradaki Kai Sunbae değil mi? Yanındaki de Chanyeol Sunbae. Cidden dikkat çekiyorlar!"dedi Mihi.
Markette giriyorlardı. Bizim gireceğimiz markete. Siyah şapka, siyah gözlük ve siyah maske. Cidden çok dikkat çekiyorlardı.
"Neyse hemen alalım görünmeden çıkalım. Geçen ki gibi bir ton azar işitmeyelim Suho'dan!" geçen gün ne oldu derseniz çokta gece olmasa partikteydik ve hepimiz kurt gibi acıkmıştık. Bizde hemen olsun diye ramen almaya gelmiştik. O sırada Suho ve Xiumin Sunbae'lere yakalandık. Bir ton azar işittik. Neymiş efendim bu saatte burada ne işiniz var? Açız aç!
Sessizce içeri girdik. Elimi tam ramene uzatacakken sahte bir öksürük sesi duydum. Yavaşça arkama döndüm.
"Sunbae!"dedi Mihi.
"Kızlar ne yapıyorsunuz burada?"dedi Kai.
Markete çimmeye geldik.
"Biz acıkmıştıkta ramen almaya geldik sunbae."dedi. Kai Sunbae kaşını kaldırarak kafasını onayladı.
"Tamam hızlı olun!"dedi. Bu arada Chanyeol sunbae nerelerdeydi?
Boşverip arkama döndüm. Döndüğüm gibi koca bir cüsseyle karşılaştım.
"Omo! Sunbae? Neden arkamda duruyorsunuz. Çok korktum."dedim. Sinsice gülmeye başladı.
Ramenleri almış marketten çıkmıştık. Ama ne çıkış! Chanyeol sırıttıktan sonra saçımı karıştırmaya başladı. Kaçayım derken bütün su reyonunu aşağı indirmiştim. Çünkü Chanyeol dengesini kaybedip üzerime düşmüştü.
"Tanrım bu utançla yaşayamam!"diye sitem ettim.
"Çok şanslısın. Park Chanyeol üzerine düştü."diyip sinirlerimi alt üst etti.
"Yah! Bir daha Park Chanyeol dersen seni keserim Mihi."dediğimde kahkaha atmaya başaldı. Komik olan ne?
SNSD, Red Velvet, EXO ve TVXQ Sunbae-nim'ler karşımızdaki lüks binada kalırken biz eski yurtta kalıyorduk. Onlar yurtta bile kalmıyorlar artık. Hepsinin lüks evleri var.
"Arei ne bekliyorsun? Geçsene içeri!"kendime gelip ayakkabılarımı çıkarttım. Poşetleri Veronica'ya verip koltuktaki yerimi aldım.
Sonra Mi Sun gelip bacağıma yattı. "Unni siz gittikten sonra Veronica kavanozu açtı."dedi ve gülmeye başladı.
"Kızım keşke bir haber verseydiniz. Ölüyordu az daha!"diyerek parmağıyla beni işaret etti Mihi.
Mi Sun dikleşti, içeriye herkes girdi koltuklara oturdular ve ağzımdan çıkacak lafları keskin kulaklarıyla dinlemeye hazırdılar.
"Kızım ne ölmesi ya abartma!"dedim.
"Tabii tabii, unnilerim ve küçük kardeşlerim şimdi beni iyi dinleyin. Biz markete girecekken içeriye Kai ve Chanyeol girdi. Sonra bizde içeri sessizce girip ramen alıp çıkacaktık. Sonra bir anda arkamazıda belirdiler. Chanyeol Arei'nin saçlarını karıştırıken dengesini kaybetti ve Arei'nin üzerine düştü. Arei'de düşmemek için su şişelerinin olduğu rafa tutundu. Neyse ki sadece su şişeleri düştü. Birisi bacağına diğeri koluna geldi. Diğer 4'ü Chanyeol'ün sırtına geldi."dedi. Soluksuzca oturdu ve bunu anlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK PATRON/ PCY
Novela JuvenilYeni çıkış yapmış 7 masum kız ve kocaman bir kurtlar sofrası.