Βγαίνουμε στον αέρα ή καλύτερα ... στα ράφια!

920 42 15
                                    

Και ναι! Μετά από πολύ καιρό ... πολύ δουλειά, και τόσες αλλαγές που το μόνο που θα σας θυμίζει το «Μόνο δική μου ...Πάντα» θα είναι οι βασικοί ήρωες (όχι και τόσο, πλάκα κάνω), η Δανάη και ο Αλέξης, μαζί με την υπόλοιπη παρέα, ξεκινούν ένα διαφορετικό ταξίδι αυτή τη φορά ... Ένα ταξίδι στον μαγικό κόσμο των εκδόσεων!

Ήθελα να μοιραστώ την χαρά μου και τη συγκίνησή μου, πρώτα απ' όλους με εσάς που αγκαλιάσατε και αγαπήσατε αυτή την ιστορία, το πρώτο μου πνευματικό τέκνο.

Ποτέ δεν θα ξεχάσω τα σχόλια και τις συζητήσεις όταν ανέβαζα κεφάλαιο ... Την δύναμη που πήρα από την αποδοχή σας για να συνεχίσω και να προσπαθήσω να κάνω την ιστορία μου καλύτερη ...

Τώρα που όλα πήγαν κατ' ευχήν, λέω να τακτοποιήσω και τον υπέροχο Ηλία μας! Εν καιρώ όμως, γιατί διαφορετικά θα με χωρίσει ο άντρας μου και θα με αποκηρύξουν τα παιδιά μου ...

Σας ευχαριστώ όλες πάρα, μα πάρα πολύ γιατί ήσασταν και είστε η δύναμη μου για να προχωρήσω!!!

Ελπίζω, όσες θα πιάσετε στα χέρια σας και το έντυπο, να νιώσετε τα ίδια συναισθήματα όπως και την πρώτη φορά ... γιατί αν κάτι έμεινε σίγουρα ίδιο εκτός από το ζευγάρι μας, είναι η κατάθεση ψυχής που βάζω στις λέξεις ...

Σας φιλώ γλυκά!!!

Ευαγγελία


" Με την Πρώτη Ματιά" βασισμένο στο "Μόνο Δική Μου ... Πάντα!" - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗWhere stories live. Discover now