— csak három része volt szöulnak. a tehetős körzet, ahova csak a gazdag léphetett be, a középosztálybeli rész, ami nyitva állt mindenkinek, aki a saját idejét megtudta fizetni, és a szegény körzet, ahol a bűnesetek, halálok, és koldusok fordultak meg a leggyakrabban.
✿
lee taeyong egykoron középosztálybeli férfinek számított. egyszer, de mostanra a dolgok megváltoztak, és ő szegénynek mondható.
a múltjának hullámai több lenttel büszkélkedhettek, mint fenttel. amikor nem esett jobb dolga, visszagondolt az életére. elgondolkozott miért is küzdött még mindig, hogy ezt a szaros életet élje.
menthetetlennek tűnt, egészen addig, amíg vissza nem emlékezett a fő okára, amiért még kitartott. az elhunyt szerelme. minden miatta van.
taeyong nem hagyta, hogy a negatív érzelmek megragadják, mint ahogy másokat. megfogadta, hogy nem öl időért, megfogadta, hogy nem szabotál senkit sem időért.
a legegyszerűbb és legtisztább módon kereste az idejét. kis munkákat vállalva, amik pár napokig tartottak. a leghosszabb meló, amije valaha volt, egy hét volt.
de ahogy az árak növekedtek, hirtelen nehézzé vált a munkavállalás, amely hagyott volna neki elég időt. a legtöbbet egyedül volt ebben az ádáz világban.
✿
miközben jaehyun hálás volt, amiért nem kellett az ideje miatt aggódnia, továbbra is utálta a világot,a miben élt.
a szüleivel ellentétben, ő nem csak a gazdagokkal foglalkozott. segíteni kívánt volna a kevésbé szerencséseknek. akár csak venni nekik egy szendvicset, vagy adni nekik egy kevéske időt, de a szülei sajnos nem engedték meg neki az ilyesfajta, "nonszensz" dolgokat.
jaehyun szerette volna úgy élni az életét, ahogy a legjobb barátja, yuta tette. aggodalom nélkül, de tudta, hogy szülei jól megfigyelik. egy ártatlan fiú volt, aki szerelembe szeretett volna esni, és segíteni másoknak.
megígérte, hogy egy nap, elfogja érni ezeket a célokat. mindegy, hogy kibe szeret bele, készen állt megtalálni azt a különleges valakit.
YOU ARE READING
time - [jaeyong] » fordítás
Fanfiction❝mi van jaehyun? gazdag vagy. akármikor tudsz még időt venni magadnak.❞ @DONGYEOLS 2016. ➳ fordítás ➳ minden jog az eredeti írót illeti!