— figyelmeztetés: ez a történet durva nyelvezetet és felnőtt tartalmat tartalmazhat
✿
jung jaehyun, gazdagok közé született, elkísérte barátját nakamoto yutát a családjának éves házibulijába. a nakamotók onnan voltak ismertek, hogy együtt dolgoztak a jungokkal egy jól ismert technológiai vállalatnál.
a szüleik szemében a gazdagoknak ragaszkodniuk kellett egymáshoz, szóval normális volt, hogy gyerekeik kiskorukban összeismerkedtek.
együtt a páros csintalan volt. yuta tudta hogyan hozza elő jae vad énjét, míg jae általában lenyugtatta yutát, mikor túlságosan leszabadult. a páros jól nevelt volt a szüleik előtt, de egyedül, az már egy másik sztori volt.
"hagyjuk itt ezt a bulit és menjünk be a városba." vetette fel yuta a semmiből, amikor kiléptek a folyosóra a túlzsúfolt étkezőből.
jae megrázta a fejét, mint ahogy mindig is tette, amikor yutának random ötletei támadtak, amelyek vagy bajba keverhették őket, vagy megsérthették őket.
"nem. ez egy hülye ötlet. a szüleim rohamot kapnának."
"élj egy kicsit woojae." mosolyodott el magabiztosan, miközben jae a családi becenevén szenvedett, amelyet hét éves korában adtak neki.
"én élek. nagyon is sokat tudok élni, igazából." húzta feljebb jae pulcsijának ujját, megmutatva a végtelen mennyiségű idejét.
"pontosan, szóval menjünk. bőven van időd. használd valami produktívra."
jaehyun könnyen rávehető volt, ha yutáról volt szó. senki nem tudta rábírni a szabályok megszegésére, mint yuta. ez volt az egyik yuta hasznai közül. yutának volt valamije, amivel kitudta szedni jaet az apró kagylóburkából, néha.
megtudta változtatni az emberek nézetét a legegyszerűbb dolgokon is a szavaival, vagy akár a tekintetével. "legalább elhozhatok egy testőrt?"
"nem." yuta unott fejett vágott, mielőtt a második emeleti szobájába rángatta jaet. amint beléptek a túlságosan is ismert szobába, jae helyet foglalt yuta királyi ágyán.
"tesó, vedd ezeket fel." dobott neki egy túlhordott nadrágot, egy szakadt dzsekit és egy szimpla fekete pólót. jae undorodva ejtette el azokat. yuta várakozóan pillantott jaere, miután kibújt a fehér felsőjéből.
"mik ezek?"
"ruhák."
"aha, biztos nem. miért kéne ezeket viselnem?"
yuta becipzározta szakadt nadrágját, és fehér fogsorával jaera pillantott. "hogy beilljünk a szegények közé, te idióta."
✿
jaehyun a túlhordott, mélykék dzsekit a testéhez szorította, ahogy megborzongott, nem a hideg, hanem az idegesség miatt. ez teljesen kiesett az ő közegéből, de yutának semmi volt.
jaehyun szülei sosem hagynák, hogy elhagyja a biztonságos, gazdag részét szöulnak. de itt volt, megtörve a szabályokat a legjobb barátjával, aki peckesen lépkedett a kosszal borított utcákon, mintha övé lenne a hely.
"pontosan hova viszel engem, yuta?"
"egy kávézóba." zavarodottan, jae megrángatta yutát, ezzel megállásra kényszerítve őt a járdán. jae megrázta a fejét, próbálva megkeresni a megfelelő szavakat.
"jól hallottalak? egy kávézó? vannak kávézók a-" yuta befogta jaehyun száját, ahogy két rongyos alak elhaladt mellettük, arról beszélve, hogyan kéne még embereket találni gyilkolásra, hogy megszerezhessék az idejüket.
természetesen, a pánik eluralkodott jaehyunon, miután hallotta azokat az alakokat. szemei elkerekedtek, miközben légzése szaggatottá vált.
"csöndben kell maradnod erre felé. abban a pillanatban, hogy rájönnek kik vagyunk, mi hallott húsok vagyunk." suttogta yuta veszélyesen halkan. félelemmel telve, jae yutába kapaszkodott, hogy folytatták útjukat a délutáni fényben.
"ez az." jae megfigyelte a kopott, öreg tégla épületet. pislákoló neon mutatta "Dongék sörfőzdéje". az ablakon keresztül, a belseje jobban nézett ki, mint a külseje. a falak krémszínűek voltak, világos zöld kiegészítésekkel.
az asztalok fehér fából voltak, és a székek világos zöld zsámolyok voltak, melyek passzoltak a belsőhöz. egy dolgozót lehetett látni, ahogy az asztalt törölte le. láthatóan fekete haja volt, és magas, vékony alkata.
"próbálok rájönni, mi a fontos ebben a helyben, de nincs semmi ötletem."
"az a dolgozó a fontos." yuta a takarító srácra mutatott. "az dong sicheng, a bolt tulajának fia. azt hiszem-" yuta megállt, és patetikusan felnevetett. "azt hiszem szeretem."
"elnézést, megtudna sajnálni egy kevés idővel?" yuta és jaehyun az utca túloldalára pillantottak, ahol egy vékony, sápadt fiú, tüzes narancssárga hajjal és kiugró szemekkel karját egy nőnek és lányának nyújtotta, ahogy azok kiléptek egy ramen boltból.
a nő gúnyos pillantást vetett, s lányát maga mögé húzta, ahogy gyorsított a léptein. egy másik vékony, kopott barna hajú srác lépett ki a sötétből, a narancshajú felé közelítve. nem lehetett idősebb yutánál és jaehyunnál. egyikük sem lehetett.
"doyoung, kérlek ne kérdezgess tehetetlen asszonyokat gyerekekkel."
"tae- én- én nem tehetek róla. nézd az időmet!" jaehyun junyorgott, hogy elolvashassa a zöld számokat a karján.
az álla leesett, amint rálátása lett az idejére. alig volt három hónapja hátra. "meg fogok halni... félek, tae. rettegek."
jaehyun kétségek között nézte. egy cseppnyi szánalmat érzett a doyoung nemű srác iránt. a kétségbeesés a hangjában megütötte jaehyunt. a másik srác, "tae" kinyújtotta alsó karját.
"vegyél egy keveset tőlem" doyoung úgy nézett ki, mint aki mindjárt sír. folyamatosan azt hajtogatta, hogy köszönöm. jae végig nézte, ahogy megfogják egymást alkarjait. egy hónap hozzáadódott doyoung idejéhez, míg tae elvesztett egyet.
"menjünk valami biztonságos helyre az estére, doyoung." a vörösfejű bólintott, és tovább állt. tae a hajába túrt és a kávézó írányába fordult.
jaehyun lélegzete a torkában akadt, ahogy tekintetük találkozott. habár nehéz volt látni a homályos fények végett, jae kitudta venni a szomorúságot a másik szemeiből. tae összehúzta szemeit, és eltűnt a sötétben.
"yuta.." jae meglökte a barátját, aki éppen a kávébabos zacskót kicsomagoló sichengnek szentelte a figyelmét. "haza akarok menni."
YOU ARE READING
time - [jaeyong] » fordítás
Fanfiction❝mi van jaehyun? gazdag vagy. akármikor tudsz még időt venni magadnak.❞ @DONGYEOLS 2016. ➳ fordítás ➳ minden jog az eredeti írót illeti!