🔥3💉

236 17 3
                                    

Събудих сутринта към 08:00 часа. Днес не сме на училище, защото е бала. От първия етаж се чу звънеца и след извесно време брат ми ме извика. Излезнах и се запътих към входната врата. Както слизах по стълбите и погледат ми попадна на човека, който стоеше на входната врата. Дано само брат ми не е разбрал нещо.

- Здрасти Джънгкук.- поздравих момчето, а брат ми ме изгледа гадно.
- Лиса, кога щеше да ми кажеш, че с Кук сте гаджета?- направо ме прониза гръм. Сега как ще му отговоря. Ох, Джънгкук. Как можа да му каже, че сме гаджета.
- Ми...а-аз...
- Шуга недей така. Само от два дни сме заедно. Тя щеше да ти каже, но ти я изпревари.- отвърна му Кук. Той да не ме защити.
- Вярно ли е Лиса? Щеше ли да ми кажеш?- запита ме брат ми.
- Да. Щях да ти кажа, но ти ме изпревари.- ох, в какво се забърках.
- Лиса ти най-добре отиди да се оправиш.  Нали ще ходим на фризьор за бала.- как ми иде да го цапардосам. Защо му приех поканата за бала. Ся ако някой от ония "готините" кифли ни види ще ме направи на нищо. Все пак Кук е най-готиното и известно момче в училището и ония са все покрай него.
- Лиса. Добре ли си?- попита ме Шуга.
- Да, да. Просто се бях замислила. Аз отивам да се оправя и тръгваме.- отвърнах му и се затичах към стая ми.  Взех си бърз душ и започнах да мисля какво да облека. Най-сетне избрах.

Сложих си малко спирала и червило

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Сложих си малко спирала и червило. Вече бях готова. Слезнах долу и двете момчета ме погледнаха. Кук се усмихна като зайче. Стана и дойде до мен.

- Много си красива, като бонбонче. Ама то и ти си бонбонче. Моето бонбонче.
- Оооо мерси, зайчо. Но ти си по-сладък. - ся трябва да се държа все едно сме заедно. Как ми иди да го одаря с чехъл по главата.
- Хайде. Да не закъснеем за фризьора.
- Да. Хайде да тръгваме.

в фризьорския салон

- Здравейте. Сега какво ще я правим тая коса.- попита ме фризьорката.
- Ми...мислих да си направя думи кичори и да я накъдра.
- Добре. В светло синьо или  тъмно ще са кичорите.
- Мисля че ще е по-добре, ако горе-долу посредата на дължината на косата почва светло и вече крайщата са в тъмно синьо.- намесисе другата фризьорка.
- Да. Това е много по-добре от нещото което аз мислих.
- Добре нека се залавяме за работа.

след известно време

Вече бях готова. Много ми хареса крайния резултат. Платих и излязох от фризьорския салон. Отвън ме чакаше Кук и пушеше. Това най-много мразя в него. Този навик го имаше и Шуга. Всъщност от него се научи да пуши. Но пък Шуга се научи да пуши от Те. Абе просто мразя да го гледам как пуши. За момент помислих че е по-различен, но той не пуши, пий и други. Явно няма да се откаже от двете ПП. Ако се чудите двете ПП да пиене и пушене. Аз ги нарицам двете ПП. Ма ся да се върнем на темата. Като ме видя си хвърли цигарата, наспъпа я и дойде до мен.
- Ето я моята красавица.
- Добре. Ся кажи колко е часа.
- Е що така. Недей я лошо. Нали съм твоето зайче. А чакай. Да не е щот пуша?
- Бинго!
- Виж Лиса. Опитвам се да спра да пуша, но не мога. Това е като дрога. Ти си моята дрога. Разбери че правя всичко за теб и само за теб.
- Добре. Но наистина колко е часа?
- 17:37.
- Кук, аз трябва да се прибирам. Да се оправя, гримирам. И....
- Разбрах. Отивай да се оправяш. Аз ще дойда да те взема в 19:45.
- Оки. Чао зайчо.

в къщи

Вече си бях вкъщи. Започнах да се оправям за бала.

**********
Следващата глава ще е за бала.

Ти си дрогата в сърцето ми Where stories live. Discover now