pirmoji pažintis

5K 54 50
                                    

Taip! Aš esu asistentė!! Pagaliau!
Labai seniai laukiau šio darbo ir mane priėmė. Laikinai, bet vistiek tai kažkokie pinigai, bet pagalvojus ar tikrai noriu šio darbo, mane tai vargins ,nes mane dirbti priėmė kažkokia vaikinų kompanija... Kaip ten jie save vadina... Why did w... aj px.. tai darbas!

<Po poros valandų>

Oho tai didelis namas... bus daug darbo...
Pro dideles stiklines sienas pamačiau penkis vaikinus ir kažkoki kačioką ant riedžio su kamera. Nesibeldžiau, kad netrugdyčiau, bet pro atidarytą langą girdėjau. Jie nuostabiai dainuoja!

Kad ir neatskyriau balsų vienas labai išsiskyrė. Toks žemas, gilus, rytinis balsas, pradėjau truputį tirpti , bet susiėmiau ir pabeldžiau.

Pamačiau kad visi atsisuko į mane ir su savo annoyed face žiūrėjo į mane.. Vadinas sutrugdžiau.. Fuck.

Duris atidarė tas kačiokas ,bet jis turėjo kamerą, nesupratau kodėl. Pamačiau , kad jis įjungė kamerą ir visu savo balsu pradėjo rėkti.

Logan: Ayooo labas rytas LOGANG!!! kas gerooooooo!

Tada supratau. Ne ne ne ne nee, tai gi Logan Paul. Omg... dar po tos dramos su lavonais. Eikit naa..

Logan: tu tikriausiai Kerė?
Aš: t..taip jo, čia aš. Jo labas.
Logan: užeik! Pagaliau tave pamačiau!
Mirktelėjęs pasakė man Logan.

Wdw: labas.
aš: laba laba

Jack priėjo paspaudė man ranką ir prisitatė, tada Zach ,Corbyn ir Daniel.
Jau norėjau linkti prie aukščiausio ir mano nuomonę patraukliausio vaikino, bet jis nieko nesakė... Paspaudusi jam ranką prisistačiau.

Aš: sveikas, aš Kerė
Jonah: Sveika, aš esu Jonah, malonu susipažinti su mergina kuri su mumis praleis artėjantį laiką. Seniai tokių nesu matęs.
Jis Mirktelėjo ir man net nežinau kodėl , bet pro nugarą prabėgo šiurpuliukai.

Logan: hou hou hoou, prilaikyk arklius, neįsiaudrink per daug.

Nesuprantau ką tai turėtu reikšti, bet mane kol Zach mane palydėjo į kambarį paklausiau jo

Aš: kodėl Logan sakė Jonah nusiraminti?
Zach: žinau dėl ko, bet nesakysiu ,nes tu būsi ne jo ,o mano
Aš: ką?
Zach : pamatysi, šįvakar.

<vakaras>

Logan : nu ate vaikinukai mano, iki kitos savaitės, Kere saugok juos. Mirktelėjo

Corbyn: nu ką papasakok apie save, Kere. Gi dbr tu mumis kęsti turėsi

Visi nusijuokė.

Per tą ilgą ,kelių valandų trukmės susipažinimo laiką sužinojau visą jų grupės susibūrimo istoriją ir labai daug ką apie juos.

Daniel: jau viską žinom, tai gal pažiūrim kokį filmą pries einant į lovas?

Zach: AŠ RENKU FILMĄ!
Corbyn: stfu vėl kokį Highschool musical ijungsi! Įjung koki siaubo filmą, Kere tu mėgsti siaubekus?
AŠ: duuh
Jonah: įjunkit ''IT''

Zach įjungia IT.

Per filmą sėdžiu tarp Jonah ir Zach, Buvom apsikamšę šiltomis paklodėmis ir net nebuvo baisu. Maždaug filmui einant į pabaigą Jonah uždėjo savo šiltą ranką man ant šlaunies, bet per antklodes to nesimatė. Zach pastebėjo tai ir pakartojo Jonah judesį... turėjau du vaikinus man ant šlaunų uždėjusius rankas... nuostabu..

Jonah pro anklodę pastebėjo, kad Zach psidarė kietas, tai pastebėjau ir aš. Zach išsiprašė į tuoletą, o kol Zacho nebuvo Johah leido savo ranką vis aukštyn link mano vaginos, aš jau norėjau sukrūptelt ,bet susilaikiau.

Taigi sveiki skaitytojai, aš kaip ir jūs labai didele wdw gerbėja ir šitoje dalyje kaip ir nieko nešvankaus nebuvo, bet kita dalis artėja, kitoj bus bus
Dėkui ,kad skaitot ir swipe į apačią <3

why don't we Labai dirtyWhere stories live. Discover now