naktis (dirty)

4.1K 56 19
                                    

Su Jonah išgirdę stuksenimą staigiai nutilom, o stuksenimas vis garsėjo ir už durų išgirdau balsą.
Jis nebuvo panašus į nei vieną vaikiną šiame name...

Jonah: ahh, čia Zachas.
Aš: ZACH? Čia negali būti jis! Pas jį balsas vaikiškas, čia vyriškas balsas.
Jonah: jei nežinojai pas vaikinus ir pas merginas yra toks dalykas kaip rytinis balsas.
Aš: stfu, net ne rytas, dabar (pažiūrėjau į laikrodį kabantį ant sienos) beveik antra valanda nakties.
Jonah: nu vaikas pamiegojo ir atsibudo su tokiu balsu, davai nekalbėkim geriau apie jį.

Zach: Kere, atidaryk duris, matau ,kad šviesa įjungta!
Aš: Zach, eik miegoti.
Jonah: būtent eik miegoti! Palik mus ramybėje, mes dar kaiko nebaigėm.
Zach:JONAH?!?

Su lyg šiais žodžiais Zach įsiveržė i mano kambarį ir pamatė mane ir ant manęs gulintį Jonah pusnuogius po anklode kuri jau buvo benuslystanti nuo lovos.

Zach: Jonah, kaip tu drįsai?!
Jonah: kaip tu drįsai įsiveržti į merginos kambarį jai tau neleidus!?
Zach:nes man jos reikėjo!
Jonah: ko tau ji gali būti reikalinga antra valanda nakties!?
Aš:galit nustoti rėkę vienas ant kito pusnuogiai!!?
Jonah :tiksliai, o kodėl Zach yra pusnuogis?
Zach :nes gal aš miegojau??

Nebegalėjau ištverti šito š tai atėmiau iš Jonah anklodę palikdama jį visiškai nuogą, anklode apsiviniojau po pažastim ir stumdama Zach pro duris sašnabždėjau jam:

Aš: pasakysi ką norėjai iš ryto, dabar kaip matai ne pats tinkamiausias laikas.

Jonah: Zach nebera kambaryje tai gal pratęskim ko nebaigėm?
Aš : žinai ką Marais!? Eik šikt!

Ir pirštu parodžiau durų link.
Jis atsistojo ,atėmė iš manęs anklodę, numetė ją ant žemės, pagriebė man už kaklo jo nespausdamas, bet stipriai laikydamas ir kita ranka laikydamas už mano pečio prirėmė mane prie prie durų jas uždarydamas.

Jonah: Ne, šiąnąkt tu mano, žinau ,kad Zach norėjo to paties. Mes jau porą metų nesiskirstėm ir jei kažkas turėtų sexso, mes sužinotumėm. Visi trokštam to paties, ir pasirodei tu, šviežias kūnas.
Aš: negali būti
Jonah: jei nežinai tai ir nesakyk.
Aš: bet Corbynas ir Jackas turi merginas!
Jonah: galvoji ,kad Christina ir Gabbie sutiktu su tokiu pasiūlymu?
Aš: tikriausiai?
Jonah:blogai galvoji panelyt. Tu irgi nebūtum sutikus, jei nebūčiau privertęs.
Aš: nu jo ,bet.. Baikim šnekėt, jau nebėra noro to daryt.
Jonah: dar ir kaip yra.

Jonah nuleido ranka link mano vietelės ir ją vėl pakėlęs parodė ,kad jo ranka šlapia.

Jonah: Matai tai?
Aš: ka tu turi omenyje?
Jonah: tu šlapia, tai reiškia tu manęs nori, tu įsiaudrinusi. Ir net nebandyk to neigti.

Nespėjus man ištarti nei žodžio jis mane paėmė už liemens ir nutrenkė ant lovos, neturėjau antrankių tai jis paėmęs savo marškinius pririšo mano rankas prie lovos galo kol pats siekė prezervatyvų. Kaip ir sakiau ankščiau nebuvo įmanoma jam pasipriešinti.
Jau su prezervatyvu pasilenkė prie manęs ir savo degančiu žvilgsniu nužvelgė mane nuo galvos iki kojų.
Palukėjęs minutėlę nusileido žemyn ir praskietė mano kojas, prabraukęs pirštus pro mano vietelę ir įsitikinęs ,kad aš vis dar šlapia labai lėtai pradėjo eiti į mane. Aš nesitikėjau ,kad iš mano lūpų iškart išeis dejonė, bet tai įvyko, nes jis buvo labai didelis. Praėjus apytiskliai dešimčiai minučiu jis pradėjo greitinti ir nežinojau ,kad tai buvo imanoma ,bet jis didėjo manyje ir tai mane privertė dar daug kartų dėjuoti, ir šiuos kartus garsiai.

Jonah: man tai patinka. Labai

Savo žemu ir giliu balsu pasakė Jonah.

Jonah: man to trūko.
Aš: man irgi.

Aš pajaučiau ,kad tvirtėju ir pasakiau jam, kad tuoj pasieksiu orgazmą

Jonah:jei taip tai mes panašūs
Aš:nesupratau
Jonah:nes tuoj pasieksiu ir aš

Jis greitino taip kaip niekad ankščiau ir ėjo vis gilyn su kiek vienu iėjimus daušdamas mano G vietą. Nebegalėjau ir tuo metu kai jis paskutiny kartą iėjo į mane mes abu tuo pačiu metu pasiekėm orgazmą.
Poto pagulėję kelias minutes jis pritraukė mane prie savęs viena ranka ir apsikabino, jaučiausi saugiai ir šiltai todėl greitai užmigau, jis tai pat.

Ačiū ,kad skaitot irt tikiuosi jums patinka mano darbai.
Atsiprašau ,kad nekėliau pastarasias porą savaičių, bet neaiškinsiu kaip daugelis ,kad pavyzdžiui dirbau ar buvau užsiemusi. Turėjau daug laisvo laiko ,bet mano durna smegeninė tiesiog tingėjo būti originali. Nors pagalvojus darbo tai pat turėjau.






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

why don't we Labai dirtyWhere stories live. Discover now