Kitap okumak benim için her zaman vakit geçirme amacıyla yapılan bir aktiviteden çok daha fazlası olmuştu. Kapağını açıp okumaya başladığım andan itibaren tüm sıkıntılardan uzaklaşmamı sağlayan bu araç ile elimden geldiğince yakın olmaya çalışıyordum. Uykusuz gecelerimde, sıklıkla içtiğim kahvelerimin yanında, yalnız olduğum her anımda yanımda olan kitaplar hayatımı sürdürebilmem adına hep benimle birlikteler. Bundan dolayı ilk görüşmemde kabul edildiğim işimde oldukça mutluydum.Sonraki karşılaşmamız çalıştığım kitapçıda gerçekleşmişti. Rafların arasında elinde bir kâğıtla dolaşıyordun. Daha önce seni burada hiç görmemiştim ve merakla yanına doğru ilerledim. Beni tanımayacağını bildiğim için rahatlıkla hareket ediyordum. Senin için kitapçıda çalışan bir çalışandan başka bir şey değildim ne de olsa.
''Seni tanıyordum Taehyung. Üniversiteye başladığın günden beri seni izliyordum ve karşına çıkabilecek cesareti bulamamıştım o güne kadar.''
Yanına geldiğimde dikkatini çekmek için öksürdüm ve sesimdeki heyecanı gizlemeye çalışarak konuştum.
'Yardımcı olabileceğim bir şey var mı?Hangi kitabı arıyordunuz?'
Sesini ilk defa duyacaktım ve merakla gözlerine bakıyordum. Birlikteyken yaşadığımız şeyler hiçbir zaman beklediğim gibi ilerlememişti ve o gün de bunun örneklerinden biri ile karşı karşıya bırakmıştın beni. Ben senin sesini duymayı beklerken sen sessizce elindeki kağıdı bana uzatmıştın. Yazan kitaplara hızla göz gezdirdikten sonra biraz beklemeni söyleyerek yanından ayrılmıştım. Kitapları kendin için mi alıyordun bilmiyorum ama okuma zevkini oldukça beğenmiştim. Birkaç dakika sonra listendeki kitapların hepsini bulmuş olarak yanına döndüğümde seni yeni çıkan kitaplardan birini incelerken bulmuştum. Elindeki kitabı bırakmadan sana uzattığım kitapları aldın ve hiçbir şey söylemeden kasaya doğru ilerlemeye başlamıştın. Arkandan bakakalmıştım. Bu kaba tavrını hak edecek bir şey yapmamıştım ve en azından teşekkür etmeni beklerdim. Bu yaptığının ileride yapacaklarının yanında hiçbir şey olacağını bilmiyordum tabi o zamanlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkness in You
Fanfic𝓲 𝓱𝓪𝓭 𝓽𝓸 𝓵𝓮𝓪𝓿𝓮 𝓲 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓲𝓻𝓮𝓭 𝓸𝓯 𝓪𝓵𝓵𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝔂𝓸𝓾 𝓽𝓸 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓶𝓮 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓪𝓷𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓵𝓮𝓼𝓼 𝓽𝓱𝓪𝓷 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓡𝓾𝓹𝓲 𝓚𝓪𝓾𝓻