JEON HEA JUNG
Hobileri:Kitap okumak,müzik dinlemek ,dans etmekdir,ders çalışmak.
Fobileri:Karanlıktan,şimşekten ve böceklerden aşırı korkar.
Jeon hea jung 18 yaşında lise son öğrencisidir.Çevresinde çok popüler değildir insanlara karşı soğuk davranır.Ailesi zengindir ama hea jung onlarla yaşamak istemediği için ayrı bir eve taşınmıştır.Ailesi ona aylık para yolluyor ve ailesi Busan'da yaşıyordur.
Sadece iki tane arkadaşı vardır.
Kim jung su onun küçüklük arkadaşıdır.Onun dışında lise de tanışmış olduğu Iseul adında bir kızla dost olmuştur.Okulda hep birincidir çok zekidir.Jeon Jungkook kuzenidir.••••••○•••••••●•••••○••••••●•••••○•••••●••••○
KIM JUNG SU
Hobileri:Müzik dinlemek,dans etmek,basketbol oynamak.Fobisi yoktur.
Kim jung su 18 yaşında lise son öğrencisidir.Hea jungdan ay olarak büyük olduğu için ona abilik yapar.Aynı şey Iseul için de geçerlidir.
Jung su'nun ailesi de zengindir.
Jung su da Hea jung gibi ayrı bir eve taşınmıştır.Evi Hea jung'un tam yanındadır.Okulda hep 2.olur çünkü hea jung'u geçemez hiçbir zaman.••••••●•••••••○••••••○•••••●•••••●••••○••••○
KANG ISEUL
Hobileri:Paten yapmak,voleybol oynamak,şarkı söylemek ve dinlemek,Hea jung ve Jung su'yla uğraşmak.Dans etmek.Fobileri:Karanlıktan korkar ama aşırı değil.
Kang Iseul 18 yaşında lise son öğrencisidir.Okulda popülerdir ama asla böyle olduğu için övünmez.Hea jung en yakın arkadaşıdır.
Ailesi zengindir o da hea jung ve Jung su gibi ayrı bir eve taşınmıştır.
Hepsinin evleri yan yanadır.
Okulda hep 3. olmuştur ama
jung su'yu bir kere geçmiştir sıralamada.••••••●•••••••○••••••○••••••○••••••○••••••●
PARK JIMIN
Hobileri:Matematik soruları çözmek,kitap okumak,müzik dinlemek.
Fobisi yoktur.
Park Jimin 23 yaşında zengin biridir ama ailesinde uzakta yaşıyordur çünkü öğretmenlik için Busan'dan Seul'a gelmiştir.Öğretmen öğrenci ilişkisine karşıdır.En gözde öğrencileri Hea Jung,Jung Su ve Iseul'dur.
Notları yüksek ve düşük olan bağzı öğrencilere özel ders verir.•••••○•••••○••••○•••••○•••••○•••••○•••○••••○
JEON JUNGKOOK
Hobileri:Edebiyat soruları çözmek,resim çizmek,müzik dinlemek,dans etmekdir.Fobisi yoktur.
Jeon Jungkook 23 yaşında zengin biridir.O da ailesiyle yaşamıyordur öğretmenlik için Seul'e atanmıştır.Jeon Hea Jung onun kuzenidir.Hea jung' a anlamdığı konularda hep yardım eder.
Park jimin onun en yakın öğretmen arkadaşıdır.
Jungkook'un da en gözde öğrencileri Hea jung, Iseul ve
Jung su'dur.Dersini anlamayan öğrencilere özel ders verir.**************○●******************
Yeni ve güzel olacağını düşündüğüm bir kurguya başlayacağım.Önceki kitabı sildim çünkü kendi anlatım şeklimi beğenmemiştim böyle daha iyi oldu.Yeni kurguda en azında bilgili yazacağım ve yaz tatilinde bitirmeyi planlıyorum.
Destek verirsiniz umarım.♡ARMY♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《мαтн тeαcнer pαrĸ jιмιɴ》
Fanfictionİmkansız da olsa matematik öğretmenine aşık olan Jeon Hea Jung ve Park jimin arasında geçmektedir. Bu imkansız aşk gerçek olabilecekmi ilerleyen zamanlarda göreceğiz ********************************** "Park jimin -İmkansız diye birşey yoktur öğrenc...