Hea jung'un anlatımından...
Sabah gene o lanet alarmın çalmasıyla uyandım.Gerçekten artık okula gitmek istemiyorum şu alarm yüzünden.
Yatakta bir iki dakka uzandıktan sonra kalkıp duş aldım okula kokuşmuş bir şekilde gidemem.
Gerekli bakım ürünlerimi de alıp makyaj yapmadığım ama hep oturduğum aynanın önüne geçtim.
İşim biter bitmez saate baktım ama bakmaz olsaydım çünkü geç kalacaktım daha okulun ilk gününden ve ben hiç ceza almak istemiyordum.
Hemen dolabımın önüna gidip okul kıyafetlerimi çıkardım.
Bu okul kıyafetlerini de hiç sevmiyorum çok kısa yapıyorlar.Ben okul kıyafetimi giyip çantamı da alıp aşağı mutfağa gittim ve bir sandiviç ve meyva suyu aldım masaya oturup yedim.Tabi yerken telefondan okulun sayfasına bakıyordum ne var ne yok diye ama gözüme okula yeni matematik hocası gelceği ile ilgili kısım takıldı ve daha dikkatli okudum.
《Shin__56 》
"MÜDÜR'ÜN YAZISI
Seul lisesine giden sayın öğrenciler okulumuza yeni matematik hocanız gelmiştir.Eski öğretmeniniz başka bir okula atandığı için bu sene yani hocsnızla ders işleyeceksiniz.Umarım hocanızı seversiniz.Iyi günler."Shin__56:Arkadaşlar hocayı tek merak eden ben değilimdir umarım.
Hea__buz prenses_90(hea jung yani):Şahsen ben hiç merak etmiyorum.Normal bir durum bence.
ISEUL--HEA-95(Iseul bu da):Ben merak ettim acaba yakışıklı birimi.
Jung__su12 ( jung su bu da):Iseul ve hea jung iki saattir sizi bekliyorum evden çıkın artık geç kalacağız.!
××IU××:Aynen bu konuyu sonra konuşalım ben de okula gideceğim.
Ben kafamı telefondan kaldırdım ve dışarı çıktım.Iseul ve jung su'yla buluşcağımız yere geldim ve sadece jung su'yu gördüm.Demek Iseul hala gelmemiş.Koşarak Jung su'nun yanına ilerledim.
Jung su:Naber buz prenses.
Hea jung:İyi sen nasılsın jung.
Jung su:Ben de iyiyim teşekkürler.
Hea jung:Iseul neden bu kadar ya-
Iseul:Ben geldim.
Hea jung:Yok gelmeseydin ya biz yarına kadar beklerdik.
Iseul:Neyse hadi gidelim daha fazla geç kalmayalım fazla vaktimiz yok.
Hea jung ve Jung su:TamamBen jung su ya baktığımda o da bana bakıyordu sonra hepimiz bir kahkaha kopardık ve yürümeye başladık.Inşallah geç kalmayız.
Okula vardığımızda geç kalmadığımızı fark ettim ve mutlu oldum.Ceza yemek istemediğim için sadece.Sonra yürüyerek okuldan içeri girdik ve sınıfımıza doğru yürüdük.Hepimiz aynı sınıfdaydık çünkü.
Çantalarımızı bırakınca hepimiz müdürün odasının önüne gidip kapıyı tıkaltıp içeri girdik.İçerde hiç tanımadığımız bir adam var ve içeri velilerin girmesi yasak olduğu aklıma geldi.Aman banane ben ceza yemeyeceğim sonuçta dedin ve müdüre doğru yaklaştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《мαтн тeαcнer pαrĸ jιмιɴ》
Fanfictionİmkansız da olsa matematik öğretmenine aşık olan Jeon Hea Jung ve Park jimin arasında geçmektedir. Bu imkansız aşk gerçek olabilecekmi ilerleyen zamanlarda göreceğiz ********************************** "Park jimin -İmkansız diye birşey yoktur öğrenc...