POV Venus
K word wakker en kijk om me heen alle herinneringen van gister komen binnen. even verlaat een traan mijn ooghoek maar k veeg hem ruw weg, ik wil me niet aanstellen. Ik stal uit bed en zie dat Mason weg is. Ik loop naar het raam en kijk naar buiten, Tis een mooie dag en zie veel mensen buiten met elkaar praten, lopen of voetballen.
Net wanneer k me afvraag waar Mason eigenlijk is gaat de deur open "Heeeeyyy girll je bent wakker beetje lekker geslapen ik heb ontbijt voor je Owh wacht je ent nog niet aangekleed haha" ratelt hij achter elkaar "Mason adem" grinnik ik. Ik kijk naar beneden ik schaam me dood ik loop aan een sport bh en een veel te kort broekje. Mason loopt naar men kast en kijkt nauwkeurig tussen mijn kleren. "Mason wat doen mijn kleren al in mijn kast ?" "Geen zorgen die heb ik voor je opgehangen nou hup doe dit aan" en hij geeft me een zwart kort broekje en een wit shirtje met soort kwastjes eraan, het is een leuke combinatie zeg ik eerlijk. Ook gooit Manson met witte lingerie aan en duwt me in de badkamer.
Ik open de kraan en ga douche na een lekkere douch droog ik me af en kleed me aan k loop de kamer in Mason kijkt me bedenkelijk aan "Masie ? Wat is er?" "Vee eerlijk ben je dunner geworden ?" Ik kijk in de spiegel "Uhmmmm" "Hoeveel heb je de afgelopen dagen gegeten Vee?" Ik zucht diep "Niet zo veel papa gaf me niet echt eten" en ik kijk weg. "Vee eet wat het staat op je bureau" "Dankje" ik pak een broodje en eet het op zeg Mason gedag en ga even naar buiten.
Ik loop over het terrein heen en ga ergen op een bankje zitten. Na een paar minuten komt er iemand naast me zitten. "En wie is deze mooie dame?" Ik kijk hem aan met een gezicht wat zegt wat wil je en negeer hem. "Weetje schat als je niet naar me luistert heb je grote problemen dus je verteld me nu wie je bent" "HA dacht het nie" ik sta op en wil weg lopen maar word terug getrokken "Wat zei ik nou" "Nou eigenlijk weet ik dat niet want ik luister niet naar assholes zoals jij. Verbaasd kijkt hij me aan en ik grijns "Ik zal doen wat ik zeg oke ik kan zo jou hele school leven verpesten" "OH MY GAWD WHAHAHA jij bent dus zo'n zogenaamde Badboy neuk een ander meisje wil je ik hoef je niet, oh Epen als ke het wilt weten mijn naam is Venus" En ik loop weg. Een meisje komt naar me toe gerend. "OH MY GODD EINDELIJK IEMAND" en blij begint ze te springen ik kijk haar raar aan "Owh sorry stom van me ik ben Layla" en ze steekt haar hand uit die ik aan neem "Venus" en we lachen naar elkaar, dan gaat ze veder met vertellen "Weetje ik vertel hem ook altijd dat ie weg moet gaan en EINDELIJK iemand die ook niet bang is voor hem" ik lach "Kom vee, mag ik je zo noemen want anders doe ik het niet hoor" ik knik "Het is oké" en ik glimlach
~...~
De tijd vliegt het is zo gezellig met Layla "Kom dan gaan we wat eten" ik zie dat het zes uur is "Owh Jaa ik kom" ik pak mijn mobiel en Layla sluit haar kamer deur. We lopen de trappen af en komen langs een groepje Meiden "En wie is deze meid heeft onze arme Layla een vriendinnetje" ik kijk de uitgekotste make-up bal aan en zeg "Een vriendin en gelukkig ben ik geen uitgekotste make-up bal net als jij" ze kijkt me vuil aan "Jij moet eens make-up gebruiken Iewll" ik lach "en dan net zo'n sletje worden als jij?" Ze loopt boos weg en ik geef Layla een high-five. We lopen lachend de kantine binnen en ik zie Mason zitten waardoor ik Layla mee trek. "Hey Vee wie is dit" hij lacht "Dit is Layla mijn vriendin" hij steekt zijn hand uit "ik ben Mason" "Layla". Layla en ik staan in de rij voor het eten "Was dat je vriendje" ik lach ze kijkt me vreemd aan "Dat is mijn tweelingbroer" "Owh" en ze word rood.We praten nog een beetje beetje en gaan naar onze kamer onder weg komen wie die make-up bal weer tegen. Ze kijkt flinterig naar Mason ik pak mijn mobiel en begin te filmen "En wie ben jij?" zegt ze zwoel "Mason" zegt hij droog terug. "En Mason heb je vanavond iets te doen?" Ze knippert heel veel "Meid zit er iets in je oog of wat?" "Uhm Neej" en ze stopt "Maar ik vroeg of je iets te doen had" "nee niet veel" hij haalt zijn schouders op. "Heb je zin om iets met mij te doen" hij schiet in de lach en rolt over de grond ik sta natuurlijk nog steeds te filmen en lach ook mee. "Wat is er zo grappig" vraagt ze beetje boos "Ik......Ik ben...........Gay" tranende lopen over zijn wangen ze kijkt hem aan en loopt snel weg na een paar minuten zijn we bijgekomen en geef ik Mason een knuffel. Beste dag sinds tijden.
——————————————————
Mogguhh ben ik weer met deel 1 😇
Heb niks te vertellen alleen comment en reageer
Doeiiiiii
Ps, Kan iemand maybe een cover voor me maken alvast bedanktt ❤
JE LEEST
Why Me? (Dutch)
Romance"IK HAAT JE MEER DAN IK OOIT ZAL DOEN" Verbaasd kijkt hij me aan en zegt "Tss je bent gewoon jaloers!" "HA Waarop ? Op die lelijke kop van jou?" Ik loop weg en kijk niet achterom, want ja het liefst laat ik hem de persoon die ik het meeste haat acht...