"Ha mindenkinek meg akarsz felelni, az egy idő után tönkretesz."
I.
N E M. I G E N. T A L Á N.
A százas papír zsebkendőnek a fele összegyűrve a földön hevert szanaszét, a többi a szemetes mélyén lapult. Pedig csak negyed órája lett kibontva.
Mit ér az élet, ha nem értékel senki az életben?
〰️〰️〰️〰️〰️〰️Talán a legkevésbé sem számított senki erre a végkifejletre. Főleg nem a barátaim; hisz én, a kedves, kicsi, szerelem nélküli lány, hogy tehet ilyet?
_PEDIG EZ CSAK A KEZDET._A tervünket gond nélkül teljesítettük; tizenöt üveg alkohol elrejtve pihen a táskáinkban.
A zene hangos, a nevetés ragadós, a levegő tűzforró.
Hűsítő, még jéghideg szénsavas üdítővel töltött palack jár körben a társaságon. Mind a tizenöten ajkunkhoz emeljük a műanyag, könnyű testet, s egy jó nagyot húzunk a tartalmából.——Oké oké, kérem mindenkitől a pénzt!——
S készségesen megy is mindenki, kezében a megfelelő címletű bankjeggyel. Füzetünk, hisz csak így juthatunk bódító alkoholhoz.
——Fiúk ti is! Basszus együtt vettük, ne különcködjetek már!——
Ám ők nem hallgatnak ránk, csak mennek előre, mígnem már nem is látjuk őket. Így történt, hogy öt üveg itallal kevesebbre kellett vigyázni. Leléptek; Dan, a mindenki szerint vicces fiú, Kyle, a videojáték, s gitár függő, Matt, a hülye, de szerethető vörös hajú, és legvégül Kody, az iskola és a környék szívtiprója. A barátaim.
——Ki kéri a borzalmas mentolos chipsemet?——
A kérdés mellőlem érkezik, a fiútól, ki rendszerint jobban megdobogtatja szívemet egy-egy tettével.
——Adjuk majd oda a szobában valamelyik nyominak, mintha olyan jó lenne!——
Választ az egyik legjobb barátjától kapott, kivel folyamatosan hülyeséget csinálnak.
Most is, ebben is egyetértettek, s jót nevettek fantasztikus ötletükön.Visszaértünk.
A tábortűz körül az újonnan érkezett iskolák fiú diákjai foglalnak helyet, a lányok messzebb, csoportokba rendeződve beszélgetnek cigarettával a kezükben, nehogy füstös legyen a ruhájuk.
Egyből kiszúrok egy helyes fiút, kinek megjelenése tökéletes. Fürtös haját megcsillogtatják a nap utolsó sugarai, félmeztelen testén az izmok kidagadnak, fogszabályzóz mosolyától elolvadsz. Külsőleg a tökéletesség megtestesítője.
Szobánkba megyünk vissza, hol a szúnyogok köröznek a lámpa körül, a sáska az ablakban ciripel, s fülbemászó mászik a mosdó falán. KIVÁLÓ.
Violett fekszik az ágyán, mellette Ada a körmét festi pirosra, a tükör előtt pedig Leila próbálja kócos kontyba rendezni szőke haját. Clara már elment-a ház hiányzó lakója- Danék szobájába. A barátaim.Unalmas a program, így átmegyek a srégen lévő házba pihenni, a mentolos chips tulajdonosaihoz. Felderül az arcuk amint meglátnak, s rögtön behívnak a házba.
Oliver a takaró alól pálinkás üveget ránt elő, Cameron rögtön hozza a kicsi műanyag poharakat hozzá, hogy kitölthessük az alkoholt.
YOU ARE READING
-T A L Á N-
Short Story-T A L Á N- "Nem vers, csak tanítom beszélni a szorongásaimat" 🌬 csoda. minden lánynak van egy csodája. nekem az volt, hogy beleszerettem charletteba. 🌬 a hely, hol minden megtörténhet veled. rossz döntések, egekbe szökő hangulat. osztálykirándulá...