Yee story bicul different hai jasay baki stories hoti hai but iss story kuch chezza hai jo bta nai sakte hon kun k wo app jab parahay gae toh shyd app ko achi lagay ...
CHARACTER:
Ye rk story ek simple si laraki ki hai hisya bht baray khawab nai choty choty hai jis main wo khush rehna cahte hai ...
Iss story main jo character hai wo agay ja k disclosed ho gae jab app story parahy gae tab ...
app soch rahe ho gae ye kasi story hai jis k character nai pata hai toh app imagine kasay karay gae soo ye ek surprise hai so main inn character ko koi abi filhal k leay disclosed nai kr sakte kun k maza aye ga jab app khud imagine kray gae so i think app smj gae ho gae ...
so story start plz support kray ga plzzz thank uHappy reading ::
Ek dafa zikar hai k ek larki apnay room main bethi hoi kitabo sa ulji hoi hoti hai ... jis k lambhal us ko bar bar say distrubed kray hoty hai or ear pa ek pen utkaya hota hai or ulji ulji bethi kuch parhanay ki khoshish krte hotu hai uss lambhi lambhi ankhay jin main ansu hoty hai or sedhi nak jo lal ho rahe hote hai or rose lips jo kam rahe hoty hai but usay kuch smj nai a raha hota hai itnay main koi room main ata hai ....
Ahana kiya kr rahe ho pura kamra bikhara hoa hai asay parahe krty hai ..
Api app ko pata hai na mujy asay he parahnay ki adat hai app jaye mujy agay ye smj nai raha hai dil kr raha hai ro do main ...
Ahana tum itna stress kun late ho pagl ho asay koi parh sakta hai ... ronay ki kiya bat hai tum nay shubha say kuch nai khaya hai or parh rahe ho ... bas kro abb kuch khao ... or ahana ki books band krte hai hai ... ye lo main nay toast banye hai tumray leay khaoo .. jaldi or ye bananas hai abu lae hai tumray leay ... mujy smj nai ate parhty wakat ye banana khany ka kiya wajaha haii ..
Api app ko nai pata banana khatay awaz nai ate hai or aram say parhe b ho jate hai baki chezoo say awaz ate hai khatay wakat isleay my love banana help me k main behosh nai hoti bhook ki waja say so app jaye mujy parhana hai bht baki hai abi parhany k leay HEY ALLAH main kasy itna yad kro ge ...
Tum pagl ho ahana tumay pata hai pagl chalo main chalti ho ami bhul rahe hai ok rona mat ...
Han nai ro ge api plz ami ko under bejayyy un ko khao mujy damm kr day main thak gae ho parh parh k ... acha bejte ho pagl larki ...Soo ye hai chota sa intro i hope u like it