Part 2

130 5 3
                                    

Hi guys main phir agae i know ek din main 2 update wo b ek sat dekh lay jab main likhnay pa ajao toh b nai rukte ... so plz batye kasa laga or ye story  main app ko kiya pasand aya hai wo batye

Happy reading:

Ahana  open her phn to see the notificataion ...
Parth ka notifction wo bht heran hoti hai jaldi say facebook on krte hai toh dekhte hai kisi parth k nam say msg ka notification aya hoa hai ... then she open the notification ... dekhti haii .. but ye uss k orginal parth k account say nai tha ... acha main b khao k parth mujy msg kr raha hai koi fake id wala parth ban k msg kr raha hai ... sat he ek msg ata hai or wo khol k msg dekhte hai ... jis main hi muskan  msg aya hota hai .. 
o han main nay app logo bataya nai mera account muskan k nam say hai fb pa isleay original name nai hai ..
msgeses
M: hi g kon hai janab app ...
P:Aray ap nay pechana nai parth samthan ...
M:Arey janab kisi or ko bewakof baniye ga humay nai ...toh chlaty banay...
P:Uff app toh gussa kr bethi ...
M: toh kiya kro demag na khey plz or anyda msg na kraye ga
P: o app itna gussa kun kr rahe hai phalay aram say bat kray na kiya ho gea hai app ko ..
M: kun ap nay kiya krna hai muj say bat kr k ...
P: acha app ko gussa chez ka hai ye batye ..
M:kun k app solve kr day gae ..
P: ho skata hai ..
M: acha toh parth say bat krawa day kar sakty hai app ..
P: main parth ho ...
M: mujy original walay parth say bat krnay ko kha hai fake nai ..
P: lagata hai bht bari fan hai uss ki app ..
M: bht bari 😍😍
P: wah uss ka nam atay he app toh khush ho gae hai abb tak jo bat hoi uss main phali smile hai app ki ...
M: hmmm kuch asa he smjy ..
P: so itna pasand krte hai app usay ..
M: hmmm bht my favorite  actor ...
P: hmm mera b so isleay main nay b uss k nam say apna id rakha hai ... i am his fan also ..
M: wo hai he itna acha sab ko pyar ho jata hai ..
p : payr ka toh pata nai .. fan zurur hota hai ..
M: sahe theek hai main ja rahe ho bye
P: aray rokay ek mint plz
M: g famryee
P:kiya hum dost ban sakty hai ..
M: kun ban saktay hai wajaha ??
P: asay he plz ...
M: nai wajaha batyee phir socho ge ..?
P: chalay app yehe soch lay k hum dono ka ek favriorte hai parth uss ki wajha say uss ki khatir ..
M: hmmmm sochna paray ga boss kun k tum nay his ki khatir kha hai chalo theek hai uss kiya pata k hum uss ki khatir kisi say dosti krnay lagay hai ...
p: bht bht shukriyan app ka ..wasay khan rahte hai app
M:suno mr ek bat clear kr do .. ye jo khan rahte ho photo dekhao apni num do apna wagra wagra agr start krna hai toh main nai krni dosti ... simple frnd bana hai toh theek hai ... warana nai ..
P; uff app toh gussa kr gae chaly theek hai nai pocho ga ... magr ye bata sakte hai kis country say taluk hai ...
M: main india main rahte ho
P: hahaha shukar hai main smja jasi app urdu bol rahe hai pakistan say na ho app ..
M; hhaha wasay hum pakistani b hai ...
P: acha kasay ...?
M: humray relitive pakistan say hai lahore nam toh suna ho ga ...
P: han han suna hai .. acha shar hai ..
M: hum toh jatay rahty hai lahore bht maza ata  hai ..
P: axha hai chalay or bataye app kiya krte hai ..
M: main nay bba kiya hai abi papers say free hoi ho ..
P: hmmm acha hai or agay ka kiya plan hai ..
M: mba ka ...or app b batayee apnay baray main ..
P: main bossiness men ho ... or  modeling or acting ka shok hai toh wo krta ho
M: kiya matlb model  ho ... toh apni photo lagao na id pa parth ki kun lagae hai ...
P: mera nam parth samthan ... muskan ...
M: o tumra b nam parth samthan hai wahh
P: mera b nai main real wala parth samthan ho ..
m: bht acha mazak kr rahe ho .. ok
P: i am serious muskan ...
Or net dissconnect ho jata hai
Ahanaaaa ahanaaa tum bhair nai abi tak ..
Ami arahe hoo  .. kiya matlb wo parth tha or iss net ko kiya masla ho gea hai ... ufff chal b ahanaaa bhair auo ..
Uff ami b na a k dekhte ho main ...

Anjanaaa and ajanani ...Where stories live. Discover now