Part 4

155 3 0
                                    

What .... ye kiya ho raha hai ALLAH mujy smj nai raha hai ye koi khawab hai ya hakeekat mujy smj nai araha hai .... ye kiya such main parth hai ... matlb k main nay such main parth ka rply parhaaa ... matlb k THE PARTH SAMTHAN ... nai nai asa nai ho sakta muj jasi mamoli si larki ko parth nay rply kiya or toh or mujy frnd bana chata hai i think wo mazak kr raha hai parth nai ho sakta nai mante but main ajj tak jo b msg bejay hai wo read show raha hai ... nai nai ho sakt hai parth ka account hacked ho gea hai ?? Matlb ho sakta hai but jab b asa hoa hai celerbity show kr detay hai ... matlb k mujy khud smj nai arhe hai kiya socho ya such hai kiya juth ... but agr socha jaye toh mujy khush hona chaia naa... THE PARTH SAMTHAN ... nay friendship ki offer ki hai ... matlb koi pagl ho ga jo na accept kray ... but demag nai man raha hai or ye dil .. iss ki toh apnihe soch hai ... kitna dharak raha hai dak dak dak .... aahana relex calm doWn ... ye dil kun itna dharak raha hai ... .... main kun na pata kro matlb k msg kro han ye shae hai ..
wo meray msg ka wait kr raha ho ga kiya itni dair tak rat k 2 bjy rahe hai kon insan ek stupid fan k leay jagay ga or jagay ga toh wo mera msg ka rply kray ga ???
.. and aram say bed pa beth jate hai or or mobile pa fb on krte hai .... ..
Hi , sorry wo mera net chala gea tha ... isleay main rply nai kr pae app ka msg parhaa.. but i just cant belive k app parth ho ... ho sakta hai app mera sat mazak kr rahe hai ... main kasay man lo app The parth samthan ho .. send ... ok ahana abb dekhty hai kab rply aye ga ... and phn bed pa rakh k sochnay lagte hai ...
Toh abb dekhty hai mr app kasay rply krty ho ...or bed pa late jate hai ... kuch mint bad ankhay band kr late hai .... ahana sochna chor so ja ... agay shubha bht maslay hai ... yarrr ye laraky walao ka kiya kro ... ALLAH KUCH TOH REHM KRAY apni ahana pa ...aaaaa ufff clam down ahana so ja so jaaa plz shubha dekhi jaye ge ... or side pa side change krnay lagte hai ... itnay main phn ki msg tone bjti hai ...abb kon yad kr raha hai mujy iss wakat ..
Apna phn check krte hai ... and shocked ho
Jati hai parth ka real account say msg ata hai ..
Pa: hi madam muskan g
Ahana: hiiii o shocked hoti hai smj nai ate kiya kraya ..
Pa: so app ko belive nai ho raha hai k main parth ho right ..
Ah: toh kiya kro app nay account hack b ho sakta hai...
Pa: ho toh sakata hai but main such main parth ho or muj pa trust nai hai kiya app ko ..??
Ah: i trust u ..
Pa: wow app ko muj pa trust hai ... sound intersting
Ah: ahhh woo main ye khena chatte thi k ... she shocked k kasay wo ye likh dia k main trust krte ho app pa ... but jo hona tha ho gea ..
Pa : kkk ???
Ah: bas hai trust ...
Pa : bht khushi hoi jan k ... wasay muj pa trust hai ya parth pa ...
Ah: parth pa 😊😊
Pa : hahaha seriously ok if u don't mind main app ko video call krta ho app mujy dekh lay k main wo app ka wala parth ho ya hacker ...
Ah : no no nai nai i belive u ...
pa: nai nai i will call u ... and start calling her on video ..
Ah : plez main nai utha sakte ....
Pa : kun nai utha sakte ???
Ah: wo bass asay he ..
Pa : i think app dar rahe hai ...
Ah : nai asi bat nai hai ...
Pa: toh kiya bat hai ..
Ah : audio call kray ... mujy pata lag jaye ga k app kon ho ...
Pa : ok as u wish then he calling her ....
She accept his call and then...
Pa : hello

Bas bas agay next chapter main bye plz leave ur comments

Basss agay na achay saray vomment milay gae then next part

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Anjanaaa and ajanani ...Where stories live. Discover now