Jak vše začalo...

39 4 4
                                    

Ahoj, mé jméno jak asi už víš je Iza celým Izabelle Parkerova, víc mam radši ale Iza ,žiju v Americe konkrétňe státě New York, miluju ten stát ,ale to není vše co miluju.Miluju Miami vždy jsem se tam chtěla kouknout, ale teď to není důležité.

Tak se vraťme ke mně ,mám bílé vlasy a zeleno-modré oči, měřím okolo 165cm a mám trochu vypracované tělo. Nemám tušení jak jsem toho dosáhla, moje mamka byla asi umělec když mě s tátou dělali, ale co si budeme nalhávat nijak mi to nevadí.

 Je mi 22 let a bydlím sama se svým psem Andym, je to ten nejvíc fluffy bílý husky kterého jsem kdy viděla. Andyho jsem dostala ke svým 18 narozeninám a jsem hrozně šťastná že ho mám.  Je to moje chodící štěstí, hodně pro mě znamená a vždy když mi je nejhůř tak je tu pro mě. 

Od mojí mamky jsem odjela ve svých 20 let  protože jsem nastoupila na New yourkskou univerzitu, a tím pádem jsem se přestěhovala na menší apartmán, kde jsem potkala i hodně úžasných lidí i mojí středoškolskou lásku jménem Adam Davidson, je mu 23 let a je to takový popular guy na škole. Má hnědé krátké vlasy, modré oči a docela vypracovanou postavu. Jsme spolu už od prváku a do teď mi je oporou.

Do teď šlo vše jako po másle, mám nejlepší kámošky, kluka, užasnou školu, dokud jsem jednoho dne dostala textovou zprávu od mamky že se mnou musí mluvit a říct důležitou novinu, pak se ale vše změnilo...

Ahojky lidi taaakže vím že ještě kdysi tenhle příběh byl o mě a RM ale teďka po nějakém čase už je nějak moc neposlouchám a tak jsem chtěla udělat něco nového, takže jsem změnila celý příběh a pokud to bude možné tak budu i více aktivní.Děkuju moc za každou podporu. Miluju vás.

Vaše Naty ❤

Me and HimKde žijí příběhy. Začni objevovat