O 1 hodinu později...
konečně jsme došli ke mně domů, protože jsme se hodně flákaly v kavárně.Otevřela jsem dveře, vletěli jsme rychle ke mě do pokoje a Andy mě začal olizovat a Amy taky sedli jsme si na postel a začaly si povídat.
Smáli jsme se ,blbly jsme, bavily se o blbostech a znáte holčičí drby...Po chvíli se mě Amy zeptala ,,Tak co narazilas na někoho kdo by ti zahřál srdce?''
,, To mi chceš říct že jsem chladná?!'' zasmáli jsme se
,, Ale vůbec, víš jak to myslím...''
,, Však jo....ne pořád nic, co ty? řekla jsem
,,Noo...'' ,,Nene to si děláš srandu!!!'' vyhrkla jsem.
,, Dělej říkej, kdo je ten šťastný?!'' vyvalila jsem na ní
,,Je to...Adrian...'' řekla
,,TO. SI. DĚLÁŠ. SRANDUU!!! Měla by jsi mu to říct a to honem!!'' Byla úplně v šoku jak jsem to na ní vyhrkla.,,Ne to ne,určitě chce někoho jiného...''
,,Prosimtě...takovou úžasnou holku jako jsi ty by chtěl každý a jestli se mýlím tak půjdu skočit z útesu.'' řekla jsem abych jí uklidnila. ,,Děkuju jsi vážně úžasná.'' ,,Awww však ty taky.''pak už jsme se jen koukali do večera na Netflix a poté šly spát.
Ráno jsem se probudila ale Amy v pokoji nebyla. Vyšla jsem z pokoje a cítím nějakou úžasnou vůni, sešla jsem ze schodů a tam vidím Amy jak něco vaří, miluju když něco vaří umí to fakt dobře je to i její sen, být světoznámou kuchařkou. ,,Dobré ráno ospalče.'' řekla ,,Dobré.'' ,, udělala jsem něco málo k jídlu'' ,,Něco málo?!''odpověděla jsem. ,,Je to jak pro pětičlennou rodinu.'' zasmály jsme se. Najedly jsme se dala jsem najíst i Andymu který si hrál venku. pak jsem ho vzala na vodítko, oblékla jsem si modré roztrhané džíny s bílým krop-topem a šedým kárdigenem.Pak přišla i Amy měla na sobě pruhované kalhoty na zavázaní a černé tílko, k tomu měla i kabelku kterou jsem jí koupila na narozky. A šly vyvenčit Andyho. Jak jsme se vrátily pustily jsme ho na zahradu ať si pobíhá a mezitím já a Amy jsme vyrazily na nákupy... Vrátila jsem se pozdě, Amy už jela domů takže jsem se jen převlékla a šla spát..
O 2 týdny později....(pátek)
Dneska ve škole to nebylo tak zlé, učitelé byli v klidu a nic jsme nepsali.Skončila 5 hodina a už mi chyběla jen jedna a mohla jsem jet domů. Když jsem byla ale u mojí skříňky tak mi začal brnět mobil, koukla jsem se byla to mamka ,, Ahoj mami co potřebuješ?''
,,Ahoj zlatíčko jak pak se máš?'' ozvalo se, ,,Fajn co ty? Jak se držíš?'' ,, Náhodou docela úžasně!'' Tak tohle jsem od ní neslyšela od doby co táta odešel. ,,Noo víš, mám pro tebe takové překvapení, nechtěla by jsi zajet o víkendu ke mě abych ti ho oznámila?'' řekla
,,Myslím že bych mohla.'' ,,Dobře zlatíčko budu se těšit, miluju tě!'' ,, taky tě miluju''. Odložila jsem mobil, zavřela skříňku a otočila, hned mě ale někdo přimáčkl ke skříňkám, byl to Adam.
,,Ahoj krásko, co tu stojíš tak sama?''
,,Ahoj lásko, jen jsem si vytahovala učebnice.'' Řekla jsem a políbila ho.
,,Co máš za hodinu?.'' Zeptal se
,, Biologii.''
,,Zajímavé, protože já taky.'' Zasmáli jsme se a šli na hodinu. Sedli si k sobě a jen se mezi sebou bavili. Jak zazvonilo, tak jsme si já i Adam odnesli věci do skříněk a pak mě odprovodil domů.
ČTEŠ
Me and Him
RomanceAhoj mé jméno Iza a miluju nadevše Miami nikdy jsem nemyslela že se tam kdy podívám, a někoho potkám....