Din nou toti ochii au fost pe mine in momentul in care am intrat in curtea scolii.Am mers la dulapul meu si mi-am pus cartile in dulap.
,,Buna frumoaso !" o voce s-a auzit iar usa dulapului meu s-a trantit.Cand mi-am ridicat privirea am intalnit aceeasi ochi albastri de ieri.
"Ce vrei ?" am intrebat cu o voce dura desi in interior imi era frica.Niall ...parca asa ii spusese baiatul cu ochii verzi al carui nume nu il stiu inca.
"Ou...vad ca cineva e cam rea." spune si se pune in fata mea.Isi pune mainile de o parte si de alta a capului meu.Perfect ...nu mai am nici o scapare.Se apleaca si isi lipeste buzele de urechea mea."Lasa-ma sa te lamuresc cu ceva,cand vreau ceva obtin iar tu imi pari foarte interesanta." spune si ma saruta pe obraz.Si-a indepartat capul de al meu pentru a se putea uita in ochii mei."Ne mai vedem frumoaso" spune si pleaca.Mi-am sprijinit capul de dulapul rece.Perfect...acum am un idiot pe urmele mele.
"Emma!Emma!" Rose isi flutura mana prin fata mea.
"Ce?" am intrebat confuza.
"S-a sunat ...ce ora ai ?" ma intreaba in timp ce imi scutur capul si il alung pe Niall din gand.
"Aaaa....." am spus in timp ce m-am uitat pe orar "Fizica " am spus.Perfect ,iubeam fizica.
"Eu am franceza.Ne vedem la pranz." spune si pleaca.
"Sigur."am spus si mi-am luat cartea de fizica.Am mers pe holul liber si cand sa dau coltul care ma ducea la laborator ,l-am auzit.El ..e voce lui.Am ramas pe loc si am ascultat ce vorbea cu cineva.
"Asculta Niall! Jur ca daca te atingi de ea ,te omor cu mainile mele." spune dur.
"De cine ?Fata cea noua ?" spune Niall razand."Cineva sa indragostit."
"Taci ! Nu sunt indragostit de ea,doar ca nu vreau sa pui mana pe ea ."
"Serios ? Nici macar nu stie cum te cheama,ce tre face sa crezi ca o sa vina la tine Harry." spune el apasat. Deci Harry il cheama.Nu a apucat sa raspunda pentru ca am dat coltul ca sa ajung la fizica.Privirile lor s-au indreptat spre mine.
"Emma...scumpo " spune Niall.Cand s-a apropiat de mine i-am dat o palma peste fata,Capul lui s-a intors la contactul cu palma mea.Am trecut pe langa Niall .M-am indreptat spre laboratorul de fizica cand mi-am simtit inchetura prinsa.M-am intors ca sa dau de cei mai frumosi ochi posibili.M-am tras mana si a lui si m-am uitat la amandoi.Niall care isi freca obrazul.
"Voi doi....stati departe de mine !" Le-am spus dur si am intrat in clasa.
***
Orele au trecut repede si ma bucur ca nu am mai dat de Niall sau Harry.Cand am iesit din curtea scolii un BMW negru era parcat chiar la intrare.L-am vazut pe Harry cum iesi din masina si vine spre mine.
"Parca ti-am spus sa stai departe de mine." Am spus dur cand sa apropiat.
"Stiu...pot sa ma revansez pentru azi ,ducandu-te acasa ?" intreaba cu un zambet pe fata lasand la iveala cele mai adorabile gropite.
"Bine.." am cedat oftand .Si-a pus mana pe spatele meu gidundu-ma pana la masian.Mi-a deschis portiera iar eu am intrat inauntru.L-am vazut cum alearga traversand masina pana pe cea lalta parte.S-a urcat in masina si a pornit motorul.Dupa ce i-am spus unde stau linistea s-a lasat in masina.
"De ce incerci sa ma protejezi de Niall ?" am spart eu gheata dintre noi.
"De un...Ai auzit tot nu ?"intreaba si inghite in sec.Am aprobat din cap."Eu...pur si simplu nu vreau sa se apropie de tine."am ingitit in sec.Am deschis gura sa spun ceva dar am inchis-o la loc.
"Am ajuns "spune si opreste in fata casei mele.Mi-am luat geanta si am vrut sa ies dar mi-a prins inchetura a 2-a oara pe ziua de azi si m-a fortat sa ma uit in ochii lui.S-a aplecat incet si m-a sarutat pe obraz.Am ramas fara aer la gestul lui.Mi-a dat drumul iar eu am isit din masina.Am intrat in casa unde mama se uita la televizor.
"Buna Emma !"a spus cand m-am asezat langa ea.M-a sarutat pe frumte."Vrei ceva de mancare ?"
"Nu mersi.."am spus.
"Trebuie sa iti spun ceva "spune ea.M-am intors ca sa ma uit la ea.
"Ce e ?"am intrebat.
"Vine Bob la cina.Doar ca vine cu baiatul lui."A spus ea.O da...Bob iubitul mamei de cand ai mei au divortat.Nu am avut ocazia sa ii cunosc baiatul pana acum.
"Ok..."am spus si m-am ridicat de pe canapea."Ma duc sa ma apuc de teme."
"O sa vina la 8.Sa fi gata si sa imbraci ceva frumos." a spus si am aprobat din cap.Timpul a trecut repede si era deja ora 7.Mi-am terminat temele si am facut un dus.Mi-am ales din dulap o roche alba.Mi-am ondulat parul si am aplicat putin macheaj.Am auzit soneria si mi-am luat telefonul .
"Emma!"mi-am auzit numele.
"Acum !"am tipat inapoi.Am coborat incet scarile si respiratia mi sa taiat cand am intalnit din nou acei ochii albastri.
"Tu"am spus cu respiratia taiata.
"Eu...cine alt cineva ?"spune cu un zambet pe fata.Mi-am dat o palma mintal.
"Va cunoasteti ?"intreba mama.M-am uitat la mama si am incercat sa spun ceva dar blondul mi-a luat-o inainte.
"Invatam la aceeas scoala"
"Ou..ce dragut."spune Bob.
"Buna Bob"am spus intr-un final.
"Buna scumpo " spune si imi ofera o imbratisare.Ne-am asejat la masa si am inceput sa mancam.
"Si cum v-ati cunoscut ?"Intreaba mama si m-am inecat cu mancarea.
"Aaa..."am spus fara sa stiu ce sa ii zic.Pai la sala de sport cand s-a luat de mine.
"La fizica.Am facut un experiment impreuna"Sune Niall inaintea mea si imi face cu ochiul.Telfonul meu a vibrat pe masa.M-am uitat si am observat ca e Rose.
"Scuzati-ma "am spus si am raspuns.
"Rose ? "
"Oh ..ce bine ca ai raspuns.Nu am cu cine sa merg la mall poti sa vi cu mine.Merge la un film mancam ceva"spune.
"Oricat de tentant suna nu pot.Trebuie sa stau la cina cu mama iubitul ei si Niall."am spus oftand.
"Niall ?Stai Niall Horan ala care s-a luat de tine in sala de sport.?"A intrebat socata.
"Da.."am spus oftand.
"Ce face ala la tine acasa ?"a intrebat si imi dau seama ca e scarbita.
"E fiul iubitului mamei."am spus cu acelasi ton.
"Oh...atunci te las..Bafta."
"Mersi "am spus si inchid.Ma intorc in sufragerie unde Niall pare ca se intelege de minune cu mama.
"Cu cine ai vorbit draga ?"intreaba mama.
"Cu Rose.Ea mi-a aratat scoala in prima zi."am spus si m-am asezal la loc langa Niall.El si mama au continuat sa vorbeasc si am ramas fara aer cand am simtit mana lui cum se aseaza pe coapsa mea.Mi-a mangaiat-o usor si fin urcand in sus.Am inceput sa tremur la atingerile lui ,iar el a observat asta si a zambit.I-am prins mana atunci cand deja intrecea masura si si-a impletit degetele cu ale mele.Am ales sa il las sa ma tina de mana ,macar nu ma mai atinge.
Bun...am reusit sa scriu si capitolul asta,imi cer mi se scuze pentru greseli.Frumos jucat Niall :))))Harry o sa te omoare :)) cine vrea dedicatie sa lase com :* va iubesc pe toti si va asteptam cu pareri.
[Chris:*