Emma
Am simtit respiratia calda a lui Harry cum mi se loveste de fata.S-a aplecat putin in fata iar buzele lui le atingeau pe ale mele dar nu era un sarut.Mirosea a menta combinat cu fum de tigara ceea ce ma face sa cred ca a fumat una recent.
"Saruta-ma " a soptit incet .Fara sa mai gandesc mi-am dus mana dupa ceafa lui si l-am tras in spre mine.Buzele lui s-au contopit cu ale mele intr-un sarut salbatic si stangaci.Gura lui se misca in acelasi timp cu a mea iar limba lui imi explora gura.Si-a pozitionat mainile pe soldurile mele si m-a tras mai aproape de el.Am gemut la contactul brusc cu pieptul lui tare.Ce naiba se intampla cu mine ?De ce il sarut ?De ce macar am acceptat sa vin cu el ? A trecut de la gura mea la gatul meu.Imi sugea usor pielea gatului lasand saruturi umede.Trebuie sa opresc asta.
"Harry...."am spus si nu imi mai recunosteam vocea.Nu m-a bagat in seama si si-a vazut de treaba.
"Harry !La naiba opreste-te ! Ducem asta prea departe !" am spus cu o voce dura iar el s-a oprit.Si-a ridicat privirea spre mine si s-a uitat in ochii mei.Am oftat si am trecut pe langa el.Nu pot sa cred ce am facut !Cum am putut sa fac asa ceva ?
"Emma ?" aud o voce familiara in spatele meu.
"Rose ?" am intrebat socata.Sper ca nu a vazut nimic."Ce faci aici ?"
"As putea sa te intreb acelasi lucru."spune si ridica o spranceana.
"Eu....am venit la tatal meu.."am spus sec.
"Oh imi pare rau.Eu am venit la cea mai buna prietena a mea "spune sec si vad cum ochii ii devin luciosi.
"O ...imi pare rau "spun la randul meu."Stii ce...am chef sa merg la cumparaturi.Vii ?" spun si zambesc.
"Da hai " spune si pornim impreuna.M-am uitat in spate doar ca sa mai vad inca odata acei superbi ochii verzi care acum nu puteau fi cititi.Nu stiu daca ochii lui exprimau furie ,suparare sau dezamagire.
***
Harry
La naiba !La naiba !Si la naiba! M-a parasit !M-a sarutat si m-a lasat singur aici !La dracu cu ea ! Isi bate joc.Nu stiu de ce sunt furios....la inceput o vroiam in patul meu.Vroiam sa fie doar o aventura ,o alta fata pe lista mea.Dar e ceva ce ma atrage la ea ,e ceva ce ma face sa nu vreau doar sex,e ceva ...ceva ce lumea numea.....cum o numea oare ? La naiba !Nu stiu ce sa fac !Vreau sa merg dupa ea !Vreau sa o intreb ce naiba a fost asta ? Vreau sa o intreb daca a insemnat ceva pentru ea ? Pentru ca eu....eu nu stiu...nu stiu ce se intampla....nu stiu ce e cu mine.Si la naiba si cu Niall !Jur ca il omor daca se mai atinge de ea ! M-am urcat in masina si am plecat acasa.Am zburat la propriu cu masina pe strada ca un maniac.Am trantit usa in urma mea iar Zayn statea pe canapea.
"Hei " spune fara sa isi i-a ochii de la televizor.
"Da ...buna si tie " am murmurat.
"Oh..ce s-a intampat ?" spune el si inchide televizorul.Zayn e colegul meu de apartament.Il stiu de la 2 ani.Am crescut impreuna.El stie tot despre mine.
"Am saruta-o pe Emma..." spun oftand.
"Fata cea noua ?"inrreaba confuz.Am aprobat."Si ? "
"M-a lasat balta pentru Rose" spun sec.
"Doar nu..."incepe si aprob inainte sa termine."Harry....ai grija...stii ce s-a intamplat ultima oara."spune si ma ridic.
"Pot sa am grija si singur de mine " am spus dur si am trantit usa de la camera mea.
***
Emma.
Am trantit usa de la casa in urma mea si am lasat pungile jos.
"Emma ? Tu esti?"vocea memei se aude din living.
"Nu mama ! E un hot care are cheile de la usa din fata!"Am tipat inapoi.
"Scumpo hai in living trebuie sa vorbim cu toti."Cu toti ?Am intrat in living si i-am vazut pe Bob si Niall.
"Oh...iar voi ?"am mormait si m-am asezat pe canapea cat mai departe de Niall.
"Deci...Emma ..eu si Bob ne-am hotarat sa ne casatorim "
"Ce?!"am tipat."Oh nu !Nu ,nu,nu,nu! Daca vrei sa te casatoresti cu el bine !Dar uita de mine!Pentru ca de indata ce voi avea varsta necesara eu plec din casa asta!"Am tipat si am urcat pe scari.Am trantit usa de la camera si am incuiat-o.In scurt timp am auzit usa de la intrare trantindu-se.Am coborat jos si am vazut ca sunt singura acasa.Mama probabil a plecat cu Bob si noul ei copil.
***
O bataie in usa m-a facut sa tresar si sa ma ridic de pe canapea.Am descis usa si am ramas imlenita cand am vazut cine era in fata mea.Harry.Am deschis gura sa spun ceva dar el a fost mai rapid ca mine.Si-a napustit gura peste a mea.M-a impins in spate astfel incat el sa intre in casa.A inchis usa cu piciorul si intr-o fractiune de secunda s-a rotit cu mine si m-a lipit de usa.Si-a presat pieptul de al meu si si-a coborat mainile pe coapsele mele.M-a ridicat in sus iar eu din instinct mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui.A coborat de la gura mea la gatul meu si a presat saruturi acolo.Am gemut la contactul buzelor lui cu gatul meu.
"Trebuie sa stiu...." a spus gemand pe gatul meu.
"Ce ?Ce vrei sa stii ?"am intrebat cu respiratia taiata.Mi-a dat drumul si m-a fortat sa ma uit in ochii lui.
"Trebuie sa stiu daca toate astea inseamna ceva pentru tine ..." a spus cu greu si am oftat.Inseamna ceva pentru mine ?Sigur ca inseamna....dar imi e frica sa nu fiu ranita.Vrea doar sa ma foloseasca.Sa fiu alta pe lista lui.
"Nu....nu inseamna nimic ..." am spus sec.Si-a marit ochii si a inceput sa scoata fum pe nas.
"Asta vroiam sa stiu!" spune si trece pe langa mine.A deschis usa de la casa si a trantit-o in urma lui.
Okii!Deci am vorbit cu @ChivuElena si am decis sa postam miercurea.Nu stiu sigur daca saptamanal sau la doua saptamani dar voi vedea.Ce credeti ca se va intampla mai departe ?Mi-ar face placere sa va citesc comentarile.si cine vrea dedicatie sa lase com :* ♡♥《 love you♥♡♡♥★☆
[Chris