-14-

119 10 0
                                    

Teď byla moje velká chvíle. Právě jsem líčila Taehyunga. Sice si mě nevšímal a čučel do mobilu,ale i tak si musím dávat pozor abych nic nez...

,,Au!"
Zakvílel a já si všimla,že jsem ho štětečkem píchla do oka.

,,Co to ksakru děláš! Seš ty normální!?"
Začal na mě řvát.

,,Já..."
Nenechal mě ani domluvit a už mi skočil do řeči.

,,Drž radši hubu! Jak se jmenuješ ty zmetku."

,, Theodor."
Rázně jsem odpověděla a hlavu sklopila k zemi.

,,Nikdy jsem tě tu neviděl,musíš být tady novej co."

,,Ano."

,,Tak teď ti něco řeknu Theodore."
S nechutí řekl moje jméno.

,,Tady platí nějaký pravidla. První,vždycky mě budeš oslovovat Pane Kime. Za druhé,vždycky uděláš to co já řeknu. Za třetí,mi nikdy nebudeš odporovat,dohadovat se se mnou a nadávat mi. Je ti to jasný!?"
Nadzvedl mi prstem bradu,tak abych mu koukala do očí.

,,Tss tak to teda ne,nejste žádný prezident nebo nějaký král,na vaše pravidla kašlu."
Co si to jako o sobě myslí.

,,Cože!? Tak ty mi budeš odporovat,to už si porušil pravidlo,ty jeden malej parchante!"
Chtěl mě chytit pod krkem ale já jsem uhla a couvala do zadu. Bohužel jsem narazila do stěny a on mě dohnal. Přiblížil se ke mě,tak že jsem cítila jeho dech na obličeji.

,,Dobře mě poslouchej,teď ti udělám ze života peklo abys věděl kdo je tu šéfem rozumíš!"
Praštil pěstí do stěny vedle mojí hlavy.

,,Příště se trefím do tvýho ksychtu."
S těmito slovy se odemě odtáhl a odešel pryč.
Je to agresivní člověk.














Lasciatemi cantare con la chitarra in mano,
lasciatemi cantare sono L'italiano.🎶🇮🇹🎤

On je OnaKde žijí příběhy. Začni objevovat