Na začátek bych se měl nejspíše představit. Jmenuji se Park Jimin a je mi 22 let. Mám jednoho sourozence. Jmenuje se JiHyun ale moc se nevídáme. Nejvíce se vídám se svými přáteli ze skupiny. Jediný můj koníček je tanec, zpěv a mí přátelé. Bydlím v Soulu kousek od centra.
Právě sedím ve Fritz Coffee a popíjím své ranní latte s příchutí karamelu. Po ránu tu vůbec není plno a tak se tu dalo v klidu posadit a nechat proudit myšlenky hlavou. I když po ránu mi to moc nemyslelo. Pročítal jsem noviny a snažil se najít nějakou práci abych se mohl postavit na vlastní nohy a odstěhovat se od rodičů. S klukama ze skupiny jsme už uvažovali i nad tím že bychom si koupily větší by a skládali se každý měsíc na nájem ale od té doby jsme se o tom už nebavily. Jenže místo nabídek prací tam byly samé inzeráty na nábytek, zvířata nebo vztahy. Podíval jsem se na hodinky a zjistil že už tady posedávám pěknou hodinu a půl. Mí přátelé byly bohužel ještě v práci a tak jsem neměl ani komu zavolat. Tak jsem se zvedl, zaplatil a odešel. Chvíly jsem se toulal po soulu a pak šel domů najíst se. Máma uvařila vynikající ramyeon. Bylo asi půl deváté večer a tak jsem napsal Sugovi jestli by se mnou nevyrazil do baru. Asi po dvou minutách došla odpověd. Bohužel Sug nemohl protože měl ještě nějaké papírování z práce a pak musel napsat ještě jeden song. Tak jsem vyrazil sám. Když jsem vešel do klubu ihned jsem zamířil k baru a poručil si dvojitého panáka Sodžu. Posadil jsem se a rozsvítil mobil kde jsem postupně projížděl Instagram a pocucával u toho můj drink. Asi po půl hodině došel k baru mě neznámý kluk mého věku. První čeho jsem si všiml byly jeho tmavé skoro až černé oči. Úplně jsem zamrzl. Nevím co se to semnou dělo. Kluci se mi nikdy nelíbili....nebo jsem o tom ani nepřemýšlel.
Ale jakmile jsem se na něho podíval cítil jsem nějaké šimrání v podbříšku. Úplně jsem přestal vnímat jen jsem zkoumal každou část jeho obličeje a byl jsem natolik zaujatý že jsem si ani nevnímal to že černovlásek si toho všiml. Z transu mě probralo až to když se na mě také podíval a šel ke mě blíž. Představil se mi jako Kiji. Chvíly jsme si povídali a popíjeli u toho. Když už jsme měli dost šli jsme se projít a Kij se mě zeptal zda by sme nezašli ještě k němu. Sice ho znám jen pár hodin ale byl tak nádherný že jsem nemohl odmítnout. Bydlel na druhé straně Soulu než já a cesta zpět mi zabere nejméně hodinu ale jeho oči myslely za mě. Bydlel v třípokojovém bytě v čtrnáctém patře. Byt měl zařízený velice moderně a do bílé barvy.
Ahojte lidi tohle je můj první příběh. Doufám že se líbí a budete to někdo číst. Budu se snažit vydávat kapitoly pravidelně každý týden. Některé týdny třeba i dvě. Budu strašně ráda za vaše ohlasy. Zatím ahoj :)
YOU ARE READING
Please....LOVE ME !!
FanfictionZ nudného života Jimina se najednou stane ten nejhezčí sen.... Potká v baru chlapce a ihned se zamiluje ale jak to nakonec skončí...Štastnou láskou nebo psychiatrií?