Doktor Kalap

17 3 3
                                    

Hollywood

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Hollywood. Egy csodás hely, tele lehetőséggel és reménnyel. A siker azonban itt sem garantált. Hol az? A városban csak úgy hemzsegnek a hírességek. Még is valami egészen új dolog robbant be a sajtó piacába. Egy idegen. Senki sem tudja ki ő, hogy egyáltalán mit keres itt, minden esetre tudósokat meghazudtoló ész járással dolgozott. Kezdjük az elején.

Hűvös hajnali órákban történt, amikor is egy hölgy nevén nevezve Rose Packet, elindult futni. Ekkor még nem érte az utcákat a hang zavar, szinte még mindenki aludt. Rose szapora levegő vétellel futott el egy sikátor mellett. Fel is kapta a fejét, hiszen - Ugyan csak egy röpke pillanatra - látott valamit. Először nyilván ő is azt gondolta, mint ilyen helyzetben mindenki, hogy csak egy megbúvó utca lakó, de látta, ahogyan a sikátorból kifelé valami folyik. Lassan és egyenletesen. Felkötötte csuklóján pihenő hajgumijával, hosszú hamu szőke haját. Csak néhány lépést tett az entitás felé, de már tisztán látta. Döbbentségét egy hatalmas sikoly követte. A földön fekvő férfi egyed egy öltönyös holtest volt. Amolyan igazi gazdag spiné. Valószínűleg csak egy utcai rablás volt, de pár órán belül már ott köröztek a nyomozók és a rendőrök, mint a legyek a kutya ürülék felett. Olyan dél tájékán bukkan fel egy fura alak. Öltöny nadrág volt rajta, egy elegáns lacoste márkájú, fekete krokodil bőr hatású lakk cipő, egy félre gombolt - ráadásul rosszul betűrt - fehér ing, egy sötét kék nyakkendő és egy a nyakkendőhöz igen csak illő kék mellény. Mindezt megspékelte egy hatalmas ballon kabáttal, amelynek gallérja teljesen eltakarta az arcát, szinte csak két élénk kék szeme világított ki. Fején egy közép, szerű kopott, fekete cilinder pihent. Kezét pedig fehér kesztyű takarta. Érdekes volt, hogy a jegygyűrű, amely bal gyűrűs ujján virított a kesztyűre lett rá húzva és nem alá. Persze már a megjelenése hagyott némi kérdést az emberekben. Persze sokkal inkább feltűnő volt a jobb kezében tartott bot. Félig-meddig ezen támaszkodott. Egyszerű darab volt, csak néhány díszítéssel. A tetején egy arany oroszlán fej, az alján pikkely szerű ezüst bevonatra volt rá húzva egy gumi fej, hogy jobban tapadjon az úton. Maga a bot egyszínű fekete volt, semmi különlegesség nem volt rajta. Azonban az-az elegancia, ahogyan tartotta nem volt Hollywoodban mindennapi. Gond nélkül átlépte az elkerítő szalagot, majd a holtestet kezdte vizsgálni. 

- Uram kérem fáradjon el, ez egy nyomozási terület. - Szólt oda neki egy kövér pacák, aki éppen egy csokis fánkot majszolt. Csokis volt bizony, hiszen a vörös bajszán meg maradt a töltelék legalább egy harmad része. 

A kalapos férfi oda sem figyelt. Lassan a zsebébe nyúlt, mire több rendőr is a pisztolyához kapott. Majd óvatosan kihúzta zsebóráját a mellényéből. Kinyitotta és megnézte az időt. A zsebóra egy különös példány volt. Arany, de a drágább minőségű. Ráadásul egy oroszlán fej díszelgett, amelyeknek szemeit két smaragd kövecske díszítette. A másik oldalán pedig egy nagy H és egy nagy V, volt gravíroztatva. 

- Nem hallotta? Fáradjon ki a tett helyről! - Szólt oda még egyszer a vörös, szeplős férfi, ezúttal némileg türelmetlenebb volt. 

A kalapos azonban erre sem reagált. Mindössze elő húzott egy kártyát a zsebéből és a kezében tartotta. Mindeközben természetesen átnézte a holttestet. Miután végzett a test vizsgálásával oda fordult a türelmetlen rendőrhöz.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 02, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

MENEDÉK - Short storysOnde histórias criam vida. Descubra agora