NEDENİNİ BİLMEDİM BİRŞEY BENİ ONA DOGRU SÜRÜKLÜYORDU.BİLİYORDUM BENİMKİSİ YANLIŞ BİR AŞKTI.
OLMAMASI GEREKEN BİR SEVDAYDI.AMA İNSAN HAYATTA BAZI ŞEYLERE KARŞI KOYAMIYORDU.TIPKI BENİMDE KARŞI KOYAMADIGIM GİBİ.AMA BİR KERE O KOR YÜREGİNE DÜŞTÜYSE NE YAPSAN BOŞTU.
BENİM HİKAYEM 3 KİŞİ ARASINDA GEÇİYORDU.BENİM ESKİ ERKEK ARKADAŞIM ŞUAN SEVDİGİM İNSANIN KARDEŞİM DEDİGİ İNSANIN TA KENDİSİYDİ.BEN BİR KERE SEVMİŞTİM.KARŞI KOYAMIYORDUM.NASIL YAPARDIM BÖYLE BİR ŞEYİ NASIL SÖYLERDİM ONU ÖLÜMÜNE SEVDİGİMİ.SÖYLEYEMEZDİM TABİ.HİÇ BİR ZAMANDA SÖYLEYEMECEGİM.
NASIL OLURDA KARDEŞİM DİYEN İKİ İNSANIN ARASINA GİREBİLİRDİM.YAPAMAZDIM .BEN KENDİ KENDİME YAPMIŞTIM EN BÜYÜK KÖTÜLÜGÜ CEZASINIDA TEK BAŞIMA ÇEKMELİYDİM.KİMSE BİLMEDEN.
ÇEKİP GİTMELİYDİM BURALARDAN.ONDAN ÇOK UZAKLARA.ONU GÖRMEYECEGİM SESİNİ DUYMAYACAGIM ÇOK UZAK YERELERE GİTMELİYDİM.CEZAMI KENDİM ÇEKMELİYDİM.BİLDİGİM TEK BİR ŞEY VARKİ BUNDAN SONRA ONDAN BİR BAŞKASINI SEVEMEYECEGİMDİR.O BUNU ASLA BİLMEYECEK.O HEP BENİ DOSTU OLARAK BİLECEK VE HİÇ BİR ZAMAN ONA OLAN SEVGİMİ ÖGRENMEYECEK.
ŞİMDİ BANA DÜŞEN BURALARDAN ÇEKİP GİTMEK OLACAK.KEŞKE DİYORUM ONUNLA BAŞKA BİR YERDE BAŞKA BİR ZAMANDA KARŞILAŞSAYDIK.BELKİ BAZI ŞEYLER DAHA KOLAY OLURDU BENİM İÇİN.KADER BANA HAYATIMIN OYUNUNU OYNAMIŞTI BİR KERE GERİYE DÖNÜŞ OLAMAZDI.
ŞİMDİ BANA DÜŞEN ACIMI TEK BAŞIMA ÇAKMEKTİ.AMA ONDAN NE KADAR UZAK OLURSAM OLAYIM GÖKYÜZÜNDE BİR YERLERDE MUTLAKA ONU İZLİYOR OLACAGIM O BİLMESEDE.BELKİDE EN ACI TARAFI O BANA TELEFONLARDA SEVDİGİ KIZDAN BAHSEDECEK BELKİDE NE YAPMASI GEREKTİGİ SORACAK VE BEN ONA HİÇ BİR ŞEY DİYEMİYECEGİM.SUSUP SADECE ONU DİNLEYECEGİM.ARTIK AYRILIK VAKTİ GELMİŞTİ BİRKERE SESSİZCE ÇEKİP GİDİYORUM.SEVGİMİ KALBİME GÖMÜP GİDİYORUM BU ŞEHİRDEN .ELVEDA ESRAREN