Karakterler

213 3 0
                                    

Onur Bilenler

Kıvrak zekali, ayaküstü düşünebilen bir adam. 30 lu yaşlarının basinda. Sağlıklı ve yakışıklı bir adam. Çalıştığı şirket ise sanki bir cadı kazanı. Herkes herkesin kuyusunu kazıyor. Ancak kendisi işinde cok iyi olduğu için bugünkü pozisyonuna kadar gelebilmiş.

Asya Derman

20 li yaşlarının başında. Bir çirkin Betty değil ama makyajsız, sade biraz da eski kıyafetler giyen bir kız. Üstü başı, saçı temiz düzenli. Çelimsizin teki.  Biraz da sakar. Arada tökezleyerek birşeyleri döküyor falan. Şirket telefonu dışında lüks bir eşyası yok. Arada ofisin kafeteryasından kek kurabiye falan yürütüyor. Kendisine söylenen herşeyi sineye çeken, verilen her işi yapan, patronunun resmen paspas olarak gördüğü bir kız.

Tunç Bey

Onur'un anne babasının eski dostlarından. Varlıklı bir aileden gelen sosyal zekası yüksek bir adam. Babacan, tatli dilli. Ne bulmuş bu Onur'da da onu oğlu gibi kolluyor dedirtecek kadar mülayim geçimli bir insan. Bir işte çalıştığı söylenemez, zaten dededen zengin dolayısıyla ihtiyacı da yok. Sadece milletin çöpünü çatmaya meraklı. Sosyal çevresi çok geniş olduğu ve heryerde bir tanıdığı bulunduğu için kendine gerekli insanları birbiriyle tanıştırır ki is ya da eğlence amacıyla biraraya gelen kişiler kurdukları bu ilişkilerin kiymetini bilerek ona bir iyilik borçlu olsunlar. Bu  Tunç bey icin en önemli "para birimi" adeta. İyilik. Sonuçta kimin bir iyiliğine ne zaman ihtiyacımız olacağı bilinmez düşüncesinde.

Hediye Teyze

Dünyalar tatlısı bir teyzemiz. Gençliğinde lüks evlerde çalışmış. Şimdilerde sağlığı elvermediği için bir bakım evine yerleştirilmiş Asya tarafından.

Yaman Bey

Rakip şirketin sahibi. Yaşlı ama iyi niyetli ve durust birisi. Sirketinde en önemli sey calisanlarinin ve onlarin ailelerinin refahi. Is disinda ds herkese yardim etmeye çalışan, ailelerle beraber tatiller ve yemekler duzenleyen bir patron.

Demir Bey

Onur'un şuanda çalıştığı şirketi yöneten patron. 40 li yaşlarında. Şirketi ailesinden devraldı ve anne babasına hep birşeyler kanıtlama peşinde. Bunu yaparken de şirkette millete kök söktürüyor.

Şimdiden AnlaşalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin