PART 3

191 10 0
                                    

- Az idei év a környezetvédelem jegyében telik majd.- szólalt meg Peter tanárúr, az osztályfőnökünk.

- Mint tudjátok a környezetvédelem egy nagyon összetett feladatsor. Ezért szeretnénk hogyha az idei oktatási folyamatban ezt minél sok rétübnél meg tudnánk mutatni. - folytatta tovább, de hallottam ahogy megrezeg a telefonom.

Holly: Halálosan unom!

Wendy: Én már meghaltam. Emma zenét hallgat csak a hajától nem látszik.

Holly : Remélem valaki kirántja a füléből és történik végre valami. - én erre már nem írtam semmit mert láttam ,hogy mindjárt abbahagyja ezt a nagyon "izgalmas" beszédet.

- Kezdetném ott is hogy már ezek az ókori görögök is... de nem, mert a környezetvédelem nem vezethető vissza egyenesen az antik világba. - mondta én meg azt se tudtam hogy, hogy jöhetett most ide a görög mitológia.

- Az első lépés ami a környezetvédelemnek a habitusa az nem más mint, a vásárlás. Ugyanis hogyha sok apró tételben, apró cikket vásároltok , akkor az tételenként egy bizonyos mennyiségű hulladék, csomagolás ami ugye egyből a szemétbe végzi. A lényeg a főkérdés az az, hogy mennyi hulladékot termelünk. Aztán természetesen az hogy ezt mennyire szelektíven gyűjtjük azt az iskolában több helyeken ez elrendezett szemetesekbe tudjuk majd meg tenni. - fejezte be, remélem.

- Na hát első körben egyenlőre ennyi, természetesen majd minden osztályfőnöki órán beszélgetünk majd erről is. A szaktanárok is elmondják majd a....- mondta, de a kopogás megzavarta abban hogy befejezze.

- Tessék!

- Jó napot! - nyitott be Parry, és az egész osztálya.

- Rossz terem! - nevetett fel Greg, amit több röhögés követett. Mi meglepő.

- Úgy látom hogy az urak már ürülnek a változásnak. - szólalt fel a tanár. Mi folyik itt?

- Elnézést tanár úr, de milyen változás? - fordult Greg a tanár irányába.

- Nem mondtam volna? - kérdezte meglepődten, amit az egész osztály egy hatalmas nemmel válaszolt.

- Na mindegy, akkor most mondom. Sajnálatos módon a tantestületnek az utolsó percben kellett meghoznia a döntést, hogy a két kis létszámú osztály egyesül. Az A. és a B. - mondta ki , és mindenki akkora örömmel felcsendült hogy fent az emeleten is lehetett hallani, szerintem.

- A b.- sek... csit.... A b.-sekkel is most közölte a most már volt osztályfőnökük a hírt ha jól látom. Köszöntjük a b.-seket, fáradjatok be.- mondta, én meg láttam ahogy Holly követi minden mozdulatát Parrynek!!

Viszont láttam még valamit, egy lányt. Ő volt az a tipikus " imádok shoppingolni, meg sminkelni" lány. Csak az volt még baj ,hogy gyönyörű volt. És ugye tudom hogy Greg a gyönyörű lányokra megy, ezért is utál engem.

Wendy : Láttad ezt!!!!! - küldtem el Hollynak.

Holly: Nyugi!!!! 

Wendy: Ha rámászik Gregre kitépem az összes haját! 

Holly : Na azt meg nézném. Maximum az csinálnád hogy megtalálod valahol a hajszálát és azt hazudod hogy kitépted a fejbőréből Xd.

Wendy : Ne már! Ez egyáltalán nem vicces. - küldtem el komor arccal.

Miután kicsengettek akkor a folyosóra kimentünk Hollyval, viszont utánam szólt egy nagyon ismerős hang.

- Hé, csúfság. - mondta Greg, én meg szépen lassan megfordultam.

- Igen te. Gyere ide. - invitált a fejével. Én meg rá néztem Hollyra aki csak az mondta hogy "menj már". Hát azt köszi, ő nem tudja hogyan szokott bánni velem.

- Mit szeretnél? - kérdeztem miután oda értem hozzájuk.

- Hát úgy mondva semmit, hanem ezt szívességnek veszem tőled. Úgy tudtam jó vagy minden tantárgyból szóval.... Itt van a fizika, kémia, és a matek házim. Jó étvágyat. - adta a kezembe, és elment a haverjaival röhögve. 

Mivel én nem tudtam semmit se csinálni azokkal a könyvekkel ezért bele néztem és láttam hogy van 13 feladat ami nincs kész, de ez csak a matek. Mi lehet  a többiben?! De meg csinálom neki az összeset, mivel nagyon tetszik és csak így tudok beszélgetni vele, még ha ő utál is engem.

Mást részt meg nem tudok mit mondani amikor minden nap a kezembe nyomja a leckéit.

Depresszióból kiszenvedésOù les histoires vivent. Découvrez maintenant