PART 1

6 2 0
                                    

"BTS TIBA DI JEJU ISLAND"
    'The Hangang Park Hotel'
  

Apabila tiba di HANGANG PARK HOTEL, mereka tempah satu rumah yg besar dan penuh dngn bilik untuk 7 orang.
      V dan jimin adalah roomate. Mereka berebut untuk membuka pintu bilik tersebut lalu mereka bertengkar sehingga pintu bilik tersebut terbuka sendiri.

JIMIN POV
V, kau x boleh tido atas katil ni. Katil ni aku punya.'jimin sengaja cari gaduh dengan v hyung.'
Aku akan bagi selimut dan 2 biji bantal sahaja untuk kau tido kat bawah ni.
Kau jngn sesekali tido atas katil ni. Ni amaran dari aku 'I will disturb you if you sleep on my beds. "Jimjn pon memberi amaran dengan nada marah. "
END POV

Selepas penat bertengkar mereka pon berbaik semula. Kemudian notification dari group whatsapp BTS keluar di phone jimin dan v hyung.

RM
Siap tau lepas ni kita akan
Pergi keluar makan. Lepastu
Kita pergi pantai.        
                                6.00ptg ✔️✔️
    
Jin
Ok. Aku dh bgtau dorg dh tadi
Awal awal lagi.
                               6.01ptg ✔️✔️

Tiba pukul 8.00 malam mereka pon bersiap untuk pergi.
Tetapi jimin masih belum siap. Lalu J hope hyung menjerit memanggil jimin untuk cepat.

Jin pov
Naik van cepat nnt RM marah kalau kita lambat dia dah tunggu kat sana. Jungkook dan member yg lain menghela nafas yg kuat.
Kita sampai nnt korg jngn buat masalah eh kat sana kalau nak gi mana mana bgtau. Nak gi tandas ke kene pergi berdua. Jin dengan nada yg tidak puasa hati menasihati mereka.

End pov

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sea Where stories live. Discover now